Citroen C6 2.7 HdiF V6 Exclusive Top diesel Lage km-stand

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-04-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.409 km
Deuren 4
Kenteken XB-959-R Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.720 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Citroen C6 2.7 HdiF V6 Exclusive Top diesel Lage km-stand


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 19-04-2007
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.409 km
Deuren 4
Kenteken XB-959-R Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.720 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Veza
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Westeinderweg 43A
Postcode 1687 PM
Plaats Wognum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)229 - 579498 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.veza.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Citroën C6 2.7 HdiF V6 Exclusive Top diesel Lage km-stand


- Kenteken: XB-959-R
- Merk: Citroen
- Model: C6
- Tellerstand: 156409 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2007
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 2720 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: UHZ
- Vermogen: 150 kW / 204pk
- Ledig gewicht: 1846 kg
- Max. trekgewicht: 1700 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 8.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 491 cm
- Hoogte: 1464 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 608 - 638 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterspoiler
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen
- Lichtmetalen velgen 17"
- Lichtmetalen velgen 18"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Warmtewerende voorruit

Infotainment

- Autotelefoon
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Houtafwerking interieur
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Velours bekleding
- Voorstoelen en achterbank verwarmd

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Airbag
- Airbag passagier
- Airbags
- Airconditioning
- Alarm
- Alarm klasse 1
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Binnenspiegel aut. dimmend
- Brake Assist System
- Buitensp
- Climate Control
- Elek. verstelbare spiegels
- Elektrisch verstelb
- Elektrisch verstelbare voorstoel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Geluidsisolerend glas
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Parkeersensor
- Passagiersairbag
- Radio/CD-speler
- Roetfilter
- Spoiler
- Startonderbreker
- Stoelverwarming
- Veersysteem actief
- Xenon verlichting
- Zij airbag(s) achter
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Rijstrooksensor




Franse auto's worden gebouwd voor levensgenieters, en dat geldt ook voor een Citroën van deze generatie. Deze C6 is van het bouwjaar 2007 en heeft 156409 kilometer gelopen. Deze goed onderhouden auto is van de eerste eigenaar. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Het interieur van deze auto is bekleed met leer voor een ongeëvenaard luxueuze uitstraling. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen C6 | Niet gek

Eind 2005 werd de Citroën C6 geïntroduceerd. Maar vrijwel direct was de vraag naar Citroëns nieuwe vlaggenschip groter dan verwacht. Maanden lang was de auto alleen in Frankrijk leverbaar. De wildste geruchten deden de ronde waarom de C6 niet in andere landen verkrijgbaar was. Nu komt aan alle speculaties een einde: het nieuwe topmodel van Citroën is in heel Europa beschikbaar en het is eindelijk tijd voor een testrit. Maakt de C6 de verwachtingen waar?

Autotest | Citroen C6 Niet gek

Het topmodel van Citroen, de C6, kan zich op alle vlakken meten met de concurrentie. De C6 is lekker eigenwijs, maar niet zo innovatief als topmodellen van Citroen uit het verleden.

Plus

  • bijzonder comfortabel
  • exclusief
  • zeer ruim, ook achterin

Min

  • niet zo revolutionair als de voorgangers
  • onprettig schakelende automaat
  • matig navigatie- en communicatiesysteem

Conclusie

Citroën heeft haar clientèle lang in spanning gehouden, maar de C6 is het wachten waard. Dit nieuwe topmodel van Citroën doorstaat de vergelijking met toppers van andere merken glansrijk. De uitrusting en het comfort zijn vergelijkbaar met die van andere luxe auto's. De prestaties van de benzinemotor blijven iets achter bij de concurrentie.

Zoals het hoort bij een echte Citroën is de C6 anders, eigenzinnig en eigenwijs. De revolutie blijft echter uit: de C6 biedt geen futuristische techniek of baanbrekende vormgeving die over lange tijd nog steeds vernieuwend is. Kortom: de Citroën C6 is niet gek, maar juist het topmodel van Citroën zou eigenlijk te gek moeten zijn.

Deel deze advertentie