Bouwjaar | 30-09-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.927 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-054-FR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
€ 33.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-09-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 14.927 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-054-FR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jac & Co BV New Classics |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aalbos 4 |
Postcode | 1721 PL |
Plaats | Broek op Langedijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)85 - 0185049 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jacco.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Aandrijving
Actieradius: 421 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 215/50 R19
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 432 x 178 x 154 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.724 kg
Laadvermogen: 536 kg
GVW: 2.260 kg
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 58 kWh
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW, 84 km actieradius per uur, compleet vol in 6 uur en 15 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 568 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 31 minuten
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,776722090261 kWh/100km
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
Emissie: Zero emissie
Prijs voor particulier is dus €31.950,- na aftrek subsidie. Zie hier het sportieve zusje van de ID3. Net even wat meer vermogen (plus 27 pk) en daardoor sneller naar de 100 km/h. En het net even wat stoerder front en achterbumper en zwarte side skirts zorgen voor de visuele impact. De grote 19" mat zwart/zilveren wielen maken het plaatje kompleet. Maar ook het interieur heeft een sportieve touch gekregen. Het lekker in de hand liggende lederen (verwarmbare) stuur met de "Cupra" knop onder handbereik. Hiermee kan je een aantal sportieve settings selecteren. De sportieve kuipstoelen houden je goed op de plek tijdens het bochtenwerk. Met de grote 58 kW accu is het rijbereik in vele gevallen meer dan 400 km, zodat er geen laadstress ontstaat. Thuisladen kan binnen 6 uur gedaan worden en aan de snellader in minder dan 30 minuten. Heel fijn is de mogelijkheid om €2.000,- subsidie op de auto te krijgen! Meer informatie hierover kunt u vinden op de overheidssite: www.rvo.nl
= Bedrijfsinformatie =
Belt u even voor bezichtiging van een gewenste auto.
Heeft u een auto in te ruilen, belt u dan even om de mogelijkheden te bespreken.
Uiteraard mag u ons ook mailen met daarin duidelijke foto's, kentekennummer, kilometerstand en beschrijving.
Let wel, wij ontvangen dagelijks veel mail dus een belletje heeft de voorkeur.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Cupra Born | Meer spanning, meer sensatie
Cupra is een Spaanse fabrikant van sportieve auto's. Dit nieuwe merk onderscheidt zich door de nadruk te leggen op elektrische aandrijving. Echter, bij auto's met een verbrandingsmotor kan eenvoudig winst worden geboekt met een lagere bouw, sterkere motor of geavanceerdere techniek. Elektrische auto's daarentegen hebben standaard een laag zwaartepunt, sterkere motoren en geavanceerde techniek. Weet de eerste volledig elektrische auto van Cupra desondanks meerwaarde te bieden?
De Cupra Born is een elektrisch aangedreven auto die dankzij de extravagante vormgeving en ondersteltechniek net even meer spanning en sensatie biedt dan een doorsnee elektrische auto.
Plus
- fors bereik, vlot opladen
- volop rijplezier
- scherpe aanschafprijs, minimale kilometerprijs
Min
- remmen niet berekend op intensief en langdurig gebruik
- in basis-uitvoering weinig sportiviteit
Conclusie
Het bouwen van een sportieve elektrische auto is een hele uitdaging. Van nature hebben elektrische auto's al een laag zwaartepunt, sterke motoren en zelfs achterwielaandrijving. Grote batterijen en snel opladen maken het afleggen van lange afstanden zorgeloos en eenvoudig. De lat ligt dus hoog en omdat het moederbedrijf van Cupra een auto aanbiedt die van dezelfde techniek gebruik maakt (de Volkswagen ID.3) is het nog lastiger om dat te verbeteren. Wanneer wordt gekozen voor de basisuitvoering is de Cupra daarom niet meer dan een origineel aangeklede auto, maar biedt de Born niet meer sportiviteit dan soortgelijke auto's met eenzelfde prijskaartje.
Wanneer wordt gekozen voor een sterke en luxe versie van de Born, kan Cupra zich juist uitstekend onderscheiden. Dan worden de inzittenden verwend met moderne techniek die het rijden niet alleen interessanter maakt, maar ook veiliger en makkelijker. De Cupra Born is uiterst capabel dankzij een aangepast onderstel (velgen, banden, besturing, rijhoogte) en wanneer die capaciteiten worden aangesproken geeft dat heel veel voldoening. Dankzij een sterke elektromotor (met kortstondige "boost") levert de Born ook de opwindende prestaties waar Cupra voor staat.