Bouwjaar | 13-12-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-407-VH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-12-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.782 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | R-407-VH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | A-Point SEAT en SKODA Amsterdam |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Keienbergweg 121 |
Postcode | 1101 GG |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 4301710 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.a-point.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 310 Nm
Aandrijving
Actieradius: 421 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 432 x 181 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.738 kg
Laadvermogen: 542 kg
GVW: 2.280 kg
Accu
Accu: 62 kWh
Accu laden: 11 kW, compleet vol in 0 uur en 15 minuten
Accu snelladen: 120 kW
Interieur
Interieurkleur: Kleur bekleding : zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,5 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- a.point standaard (inbegrepen):
- Tenaamstelling van de occasion
- Minimaal 3 maanden geldige APK
- Controle water, olie, lucht en banden
- Poetsen binnen en buiten
- Minimaal 1/4 tank brandstof
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- a.point zekerheid (€ 695 meerprijs):
- 14 maanden a-point zekerheid garantie
- Tenaamstelling van de occasion
- Minimaal 6 maanden geldige APK
- Nationale Autopas
- Gegarandeerd 7.500 km (of 6 maanden) onderhoudsvrij rijden
- Technische controle en preparatie
- Poetsen binnen en buiten
- Volle tank brandstof
- Mobiliteitsgarantie*
*vraag naar de voorwaarden.
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 5
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 5% tot 80%: 335 min
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Cupra Born | Meer spanning, meer sensatie
Cupra is een Spaanse fabrikant van sportieve auto's. Dit nieuwe merk onderscheidt zich door de nadruk te leggen op elektrische aandrijving. Echter, bij auto's met een verbrandingsmotor kan eenvoudig winst worden geboekt met een lagere bouw, sterkere motor of geavanceerdere techniek. Elektrische auto's daarentegen hebben standaard een laag zwaartepunt, sterkere motoren en geavanceerde techniek. Weet de eerste volledig elektrische auto van Cupra desondanks meerwaarde te bieden?
De Cupra Born is een elektrisch aangedreven auto die dankzij de extravagante vormgeving en ondersteltechniek net even meer spanning en sensatie biedt dan een doorsnee elektrische auto.
Plus
- fors bereik, vlot opladen
- volop rijplezier
- scherpe aanschafprijs, minimale kilometerprijs
Min
- remmen niet berekend op intensief en langdurig gebruik
- in basis-uitvoering weinig sportiviteit
Conclusie
Het bouwen van een sportieve elektrische auto is een hele uitdaging. Van nature hebben elektrische auto's al een laag zwaartepunt, sterke motoren en zelfs achterwielaandrijving. Grote batterijen en snel opladen maken het afleggen van lange afstanden zorgeloos en eenvoudig. De lat ligt dus hoog en omdat het moederbedrijf van Cupra een auto aanbiedt die van dezelfde techniek gebruik maakt (de Volkswagen ID.3) is het nog lastiger om dat te verbeteren. Wanneer wordt gekozen voor de basisuitvoering is de Cupra daarom niet meer dan een origineel aangeklede auto, maar biedt de Born niet meer sportiviteit dan soortgelijke auto's met eenzelfde prijskaartje.
Wanneer wordt gekozen voor een sterke en luxe versie van de Born, kan Cupra zich juist uitstekend onderscheiden. Dan worden de inzittenden verwend met moderne techniek die het rijden niet alleen interessanter maakt, maar ook veiliger en makkelijker. De Cupra Born is uiterst capabel dankzij een aangepast onderstel (velgen, banden, besturing, rijhoogte) en wanneer die capaciteiten worden aangesproken geeft dat heel veel voldoening. Dankzij een sterke elektromotor (met kortstondige "boost") levert de Born ook de opwindende prestaties waar Cupra voor staat.