Bouwjaar | 28-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.026 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XH-662-K Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.026 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | XH-662-K Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Jonker Hoorn B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Compagnie 2 |
Postcode | 1689 AG |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 230434 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.suzuki-jonker.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Ledig gewicht: 1.175 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 635 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Garantie: Suzuki Select Occasion (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Afleverpakket 1: De genoemde consumenten prijzen zijn bij Suzuki Jonker rijklaar. Inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, minimaal 12 maanden APK en 12 maanden Suzuki pechhulp voor heel Europa. Voor meer info over deze auto kunt u ons altijd bellen op 0229-230434 Suzuki Jonker Zwaag
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Suzuki Select Occasion (12 maanden)
De genoemde consumenten prijzen zijn bij Suzuki Jonker rijklaar. Inclusief 12 maanden BOVAG garantie, onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema, minimaal 12 maanden APK en 12 maanden Suzuki pechhulp voor heel Europa.
Voor meer info over deze auto kunt u ons altijd bellen op 0229-230434 Suzuki Jonker Zwaag
= Meer informatie =
Modeljaar: 2018
CO2-uitstoot (NEDC): 138 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Referentienummer: 1583
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.