Bouwjaar | 29-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.902 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 14.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 29-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.902 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Heerhugowaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Marconistraat 31 |
Postcode | 1704 RH |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53479330 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autocentrumheerhugowaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,4 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg
Wielbasis: 267 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Bijzonder mooie en volledig onderhouden Dacia Duster 1.2 TCe Prestige met Lederen Bekleding, Dode Hoek Detectie, Navigatiesysteem, Multimediasysteem, Bluetooth Telefoon, Climate Control, Cruise Control, Elektrische Ramen, Elektrische Spiegels, Centrale Vergrendeling, LED Dagrijverlichting, Trekhaak, Lichtmetalen Velgen, Mistlampen Voor, Boordcomputer, Extra Getint Glas, ISOFIX, Stuurbekrachtiging, Stuurbediening, Achteruitrij Camera, 360 Graden Camera, Stoelverwarming, 2 Sleutels + Boekjes aanwezig !! Dealer Onderhouden !! Voor meer informatie gaat u naar www.autocentrumheerhugowaard.nl
= Bedrijfsinformatie =
Maandag t/m Zaterdag geopend van 09:30 tot 17:00
Finaciering mogelijk op al onze auto's.
Inruil van Auto, Camper, Caravan, Motor en Scooter zijn mogelijk op al onze autos !!
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Bel gerust voor een afspraak of bezichtiging met 0653324072 of 0653479330.
Of stuurt u gerust een Whatsapp bericht.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld
De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.
Plus
- voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
- scherpe prijs
- ruim en functioneel
Min
- navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
- roffelend geluid TCe 130 motor
Conclusie
De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.
Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.
De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.