Bouwjaar | 16-02-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.425 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 31-SL-BX Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-02-2006 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 184.425 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 31-SL-BX Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 64 kW (87 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Cobicar |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pascalstraat 15 |
Postcode | 1704 RD |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5747399 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cobicar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,5 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 174 x 153 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.540 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 525 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 175 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10 l/100km (1 op 10,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Alle technologie in de Dacia Logan is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving van deze Dacia wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Ook is de auto voorzien van: elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Als u regelmatig met een aanhanger of een fietsendrager op pad bent, is de afneembare trekhaak een praktische extra.
. Deze Dacia Logan komt uit 2006, werd geleverd van 21-09-2005 tot 30-06-2008 en kostte toen € 11,867.-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2006 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 64 kW (87 PK) en een cilinderinhoud van 1598 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 175 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 11.5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7.30 liter per 100 km en hij weegt 955 kg. De wegenbelasting bedraagt € 113.- per kwartaal.
COBICAR bestaat sinds 1996, wij zijn een gewaardeerd Bedrijf met R.D.W erkenning en N.A.P certificaat. Alle garantie termijnen op al onze occasions zijn bij aankoop bespreekbaar.
Als u al weet dat dit de auto is die u wilt hebben, dan hoeft u niet langer te wachten. U kunt nu al besluiten om deze Dacia te kopen. Wij reserveren de auto dan voor u en nemen zo snel mogelijk contact met u op
Wij zijn dagelijks geopend tot 1800 uur,
Zaterdag tot 1700 uur en zondag op afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
Onze auto's zijn al nagelopen en Apk gekeurd, ze kunnen meteen mee maar omdat we met concurrerende prijzen adverteren kunnen we helaas niks meer aan de prijs doen.
U bent van harte welkom.
Contact via WhatsApp : 0685124789
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan | Eenvoud adelt
Bedrijven zijn altijd op zoek naar een gat in de markt. Dacia heeft dat gevonden. Voor een grote groep kopers is een auto niets meer dan vervoer. Imago, vormgeving of luxe zijn allemaal van secundair belang. Voor hen moet een auto vooral betrouwbaar en voordelig zijn. Dacia bouwt al jaren zulke auto's voor het Oostblok. Nu komt de Roemeense fabrikant naar Nederland met de Logan.
De Dacia Logan biedt vervoer van A naar B en niets meer dan dat. Deze goedkoopste auto van Nederland biedt geen verfijning of rijplezier, maar wel volop ruimte en functionaliteit voor zijn geld.
Plus
- eenvoudige, betrouwbare en betaalbare techniek
- veel auto per euro
- uitstekende wegligging en remmen
Min
- te kleine buitenspiegels
- mist raffinement van andere voordelige auto's
- indirecte en onnauwkeurige besturing
Conclusie
Nieuwe automerken worden vaak met schade en schande wijs. Het is echter de consument die voor die lessen betaalt. Dacia heeft niet alleen een lange historie opgebouwd in het Oostblok, maar komt dankzij de samenwerking met Renault goed beslagen ten ijs op de Westerse markt. De Dacia Logan is een prima auto zonder echt grote nadelen.
Dat wil niet zeggen dat het niet duidelijk is waarom de auto zo voordelig is, want dat is overduidelijk. De techniek, de vormgeving en de afwerking zijn elementair en eenvoudig, waardoor iedere vorm van raffinement of verfijning ver te zoeken is. Ook veel kleine zaken die het dagelijks leven veraangenamen ontbreken. Wie Logan rijdt is zich er daarom ieder moment van bewust een eenvoudige auto te hebben gekocht. Daar staat tegenover dat de Logan uniek is in z'n prijssegment, want geen andere auto biedt zo veel ruimte voor zo weinig geld.