Dacia Spring Comfort Plus Orange Pack

€ 19.950,-

Bouwjaar 21-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.111 km
Deuren 5
Kenteken S-598-GN Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Dacia Spring Comfort Plus Orange Pack


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 21-12-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 18.111 km
Deuren 5
Kenteken S-598-GN Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 33 kW (45 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam G.P. Cartech
Contactpersoon Patrick van Kordelaar
Adres Component 119
Postcode 1446 WN
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)299 - 460048 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gpcartech.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Aandrijving
Actieradius: 230 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R14

Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 373 x 158 x 152 cm
Wielbasis: 242 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 942 kg
Laadvermogen: 358 kg
GVW: 1.300 kg

Accu
Accu: 27 kWh, Conditie: 100%
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW, 65 km actieradius per uur, compleet vol in 7 uur en 36 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 188 km actieradius per uur, compleet vol in 1 uur en 15 minuten

Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 11,913043478261 kWh/100km
Energielabel: A

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Emissie: Zero emissie

FOTO IS VOORBEELDFOTO.
SUBSIDIE AAN TE VRAGEN VAN € 2000,--
DEZE AUTO HEEFT EEN SNELLAADFUNCTIE.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Spring | Beter. Betaalbaar.

De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Behalve met de prijs wil de Spring ook met de kwaliteiten verleiden tot elektrisch rijden. Daarom is de Spring aangepast voor modeljaar 2024. Autozine maakte alvast kennis met de vernieuwde Spring in een fotostudio in Parijs.

Autotest | Dacia Spring Beter. Betaalbaar.

De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.

Plus

  • scherpe prijs
  • minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
  • doordachte ergonomie

Min

  • smal interieur
  • matige score EuroNCAP crashveiligheid

Conclusie

De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden met de prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.

De uitrusting is rijker geworden. Deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault, deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd met een nieuwe besturing en op maat gemaakte banden. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. De actieradius is en blijft voldoende. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormt ook de snelweg geen probleem.

Het belangrijkste is echter: ondanks alle verbeteringen is de prijs nauwelijks gewijzigd. Kortom: de Spring is beter en betaalbaarder geworden!

Deel deze advertentie