Bouwjaar | 28-03-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.853 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 95.853 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Tweemiel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 5 |
Postcode | 1704 RA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34673587 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tweemiel.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Aantal cilinders: 4
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Distributieriem is vervangen bij 70.000km in 02/2021.
Met een auto als deze Fiat 500 C komt u absoluut goed voor de dag. De aandrijving van deze Fiat wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Topklasse: daar hoort leren bekleding absoluut bij. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en start-stopsysteem.
Mag de muziek wat zachter? U past het volume probleemloos aan met de audiobediening op het stuur. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Fiat 500 C prima parkeersensoren die u een handje helpen. Met de aanwezige airconditioning bepaalt u zelf het binnenklimaat. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en lederen versnellingspook.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een RDW-erkend bedrijf en kunnen de auto direct voor u op naam zetten.
Aankoopkeuringen zijn toegestaan op al onze auto's.
Inruil van uw eigen auto is mogelijk.
Bij vragen of interesse kunt u contact met ons opnemen via onderstaande gegevens.
Met vriendelijke groet,
Emiel en Emiel
TweEmiel auto's
Nijverheidsstraat 5
1704RA Heerhugowaard
Tel:
+31 634673587
+31 626176895
Email:
info@tweemiel.nl
Website:
Tweemiel.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...