Bouwjaar | 22-07-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.616 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 58-RL-FJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.747 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-07-2005 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.616 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 58-RL-FJ Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.747 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Europa-Italie |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groeneweg 2 |
Postcode | 1607 MK |
Plaats | Hem |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 543038 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoeuropaitalie.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jun 2003 - mei 2005
Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 392 x 164 x 127 cm
Wielbasis: 227 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.035 kg
Laadvermogen: 225 kg
GVW: 1.260 kg
Max. trekgewicht: 450 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 181 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
De genoemde prijs is inclusief afleverpakket van € 495,-
Het afleverpakket houdt in: periodieke onderhoudsbeurt, 12 Maanden BOVAG-garantie, nieuwe APK keuring, technische controle, schoonmaak, brandstof, kilometerverificatie via NAP certificaat.
Wij zijn een onafhankelijk autobedrijf. Aangesloten bij de Bovag en de NAP. Neemt u voor meer informatie of een proefrit contact met ons op via de Email of telefoon.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Barchetta | Speedbootje
Als Italiaanse auto's op één punt uitblinken dan is het wel op design. In dat opzicht is de Fiat Barchetta een unieke auto. De Barchetta oogt niet uiterst modern, maar ook niet retro. De Italiaanse ontwerpers hebben kans gezien om met klassieke stijlelementen een geheel nieuw ontwerp te maken, waardoor de auto een heel eigen gezicht heeft. Mede daarom is de Barchetta al bijna 5 jaar in ongewijzigde vorm op de markt. Tijd voor een test.
De Fiat Barchetta is een zeer origineel vormgegeven tweezits-cabriolet met een knipoog naar de klassieke sportwagens. De auto is vooral geschikt om mee te toeren en af-en-toe een feestje te bouwen.
Plus
- zeer originele vormgeving
- sportief karakter maar ontspannen rijden
- redelijk praktisch voor een cabrio
Min
- niet spannend om te rijden
- plastic achterruit
Conclusie
De Fiat Barchetta is een zeer origineel vormgegeven tweezits-cabriolet met een knipoog naar de klassieke sportwagens. De auto is vooral geschikt om mee te toeren en af-en-toe een feestje te bouwen. Omdat de motor niet de stilste is, is de verleiding groot te weinig toeren te maken. Dankzij een systeem van variabele kleptiming geeft de motor boven de 3.000 toeren altijd thuis, daaronder bestaat het risico de motor pardoes af te laten slaan.
Met veel bergruimte en een prachtige kapconstructie is de Barchetta geschikt om het hele jaar lang mee te rijden. Maar een cabriolet wordt vooral gekocht uit emotie. De zeer originele Italiaanse vormgeving, nette prestaties en het voldoende uitrustingsniveau maken de Barchetta tot een interessante auto die na 5 jaar nog niet vervangen hoeft te worden. Het is een prima ontwerp dat anno 2000 nog steeds mee komt.