Bouwjaar | 12-02-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.918 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 83-KTR-4 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-02-2010 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.918 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 83-KTR-4 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.586 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Den Helder |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelskade 1 A |
Postcode | 1785 AC |
Plaats | Den Helder |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)223 - 669037 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autocentrumdenhelder.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Autobedrijf met Occasions, tevens Kentekenloket voor het overschrijven en Schorsen van voertuigen.
Openingstijden: Ma- t/m Vrijdag 08.30 tot 17.30 uur en Zaterdag van 09.00 tot 16.00 uur.
Financiering? U kunt deze auto bij ons kopen of direct financieren tegen een gunstig maandtarief.
Onze adviseurs kunnen u stap voor stap helpen met uw aanvraag,
Uiteraard zijn starters ook van harte welkom.
'Let op! Geld lenen kost geld!'
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Sedici | Geen woorden, maar daden
Fiat belooft heel wat met de nieuwe Sedici. De auto ziet er niet alleen stoer uit, maar moet dat ook waarmaken. De Sedici zou sturen als een sportwagen, maar staat tegelijkertijd z'n mannetje in het terrein. Daarbij zou de auto goed presteren en toch zuinig omgaan met brandstof. Tenslotte claimt de Sedici de ruimte van een stationcar. Komen die woorden bekend voor? Dat kan kloppen, want de Fiat Sedici toont veel gelijkenis met de eerder geteste Suzuki SX4.
De Fiat Sedici is hoger dan een gewone auto, maar lager dan een SUV. En zo rijdt hij ook: een hoge zit en toch een prima weggedrag. Met optionele 4x4 zelfs vaardig in het terrein.
Plus
- alle voordelen van een SUV
Min
- geen van de nadelen van een SUV
Conclusie
Fiat en Suzuki hadden beide hetzelfde goede idee en bundelden de krachten om dat idee te realiseren. Suzuki noemt het eindproduct SX4, Fiat komt nu met de gelijkwaardige Sedici. Beide bieden alle voordelen van een SUV, namelijk: een hoge zit, veel binnenruimte en de veiligheid van vierwielaandrijving. Beide kennen geen van de nadelen van een SUV zoals een slechte wegligging of een hoog brandstofverbruik. Beide hebben eenzelfde prijsstelling.
Net als de eerder geteste Suzuki, maakt ook deze Fiat alle beloften waar en zijn nauwelijks echte nadelen aan de auto te vinden. Na lang zoeken zijn de beperkte verstelmogelijkheden van het stuurwiel en de verbruikscomputer die alleen het huidige verbruik weergeeft de grootste minpunten.
Daarom resteert de vraag: moet het de Suzuki of de Fiat worden? Het antwoord op die vraag is puur persoonlijk: de aankleding en uitstraling verschilt iets. En wellicht is het met de ene dealer beter zaken doen dan met de andere?