Bouwjaar | 27-03-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.977 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-XXK-26 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 27-03-2014 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.977 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-XXK-26 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Staten Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Statenweg 1 |
Postcode | 1213 RB |
Plaats | Hilversum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21816253 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R16
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 185 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 438 x 183 x 163 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.291 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 695 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Te koop aangeboden een keurige Ford C Max
*Cruise Controle
*Bouwjaar 2014
*Van binnen en buiten een keurige auto
*Rijdt en stuurt zeer goed
*Airco (AUTOMATISCH)
*Voor meer informatie kunt u mailen of bellen via +31621816253 (Michel)
Voor vragen zijn wij telefonisch bereikbaar van 09.00
tot 22.00, ook bent u welkom in onze showroom, Ma t/m Za
van 09.00 tot 17.00, ook zondags open OP AFSPRAAK vanaf 13:00 uur
tot 17.00 uur
Adres:
Statenweg 1
1213 RB Hilversum
Achter het vliegveld
Disclaimer
Hoewel aan de informatie van deze advertentie de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan VWE of de adverteerder niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering, opties, accessoires en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met ons via 06 218 162 53.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford C-Max | Opgefrist
Wie een C-Max kocht, was een beetje jaloers op de andere modellen van Ford. De nieuwste Fords hebben namelijk geavanceerde veiligheidssystemen die de kans op een ongeluk verkleinen. Smart-phones kunnen eenvoudig in de auto worden geïntegreerd. En de nieuwste motoren presteren beter dan voorheen, terwijl het verbruik lager ligt. Niets van dat alles was beschikbaar in de C-Max. Tot nu toe, want deze middelgrote MPV is opgefrist voor 2015.
De C-Max na de facelift van 2015 loopt op elektronisch gebied nu voorop in zijn segment. Weggedrag is en blijft prima. Echter, motorisch loopt de C-Max juist achter op de concurrentie.
Plus
- ruim en praktisch
- uitstekende rijeigenschappen
- zeer comfortabel
Min
- niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
De huidige generatie van de Ford C-Max is vijf jaar op de markt. In die tijd heeft Ford nieuwe technieken ontwikkeld en die zijn vanaf modeljaar 2015 ook beschikbaar op de C-Max.
Dankzij alle aanpassingen is de C-Max niet alleen bij de tijd, maar is Ford de concurrentie zelfs voorbijgestreefd. Dat is deels te danken aan de technici van Ford, maar ook aan het feit dat de tegenstrevers inmiddels ook op leeftijd zijn.
Alleen op motorisch vlak doet de concurrentie het nog beter. Het verbruik van de EcoBoost motoren is ten opzichte van de prestaties nog te hoog. Als het gaat om de elektronica (veiligheid en infotainment) en het weggedrag staat de opgefriste C-Max aan de top van zijn segment.