![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 08-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.726 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-THZ-32 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-04-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 136.726 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-THZ-32 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 59 kW (80 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Elbay Auto & Bandenservice |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Dolfijn 37-B |
Postcode | 1601 ME |
Plaats | Enkhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)228 - 785018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.elbayautoservice.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/50 R15
Acceleratie (0-100): 14,9 s
Topsnelheid: 165 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 397 x 172 x 150 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.530 kg
Max. trekgewicht: 650 kg (ongeremd 525 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Inruilen van uw huidige auto is uiteraard bespreekbaar en het is mogelijk om de auto tegen gunstige voorwaarden in termijnen te betalen.
Deze auto wordt geleverd met alle opties die verwacht mogen worden van een jonge occasion: onderhoudboekjes, originele sleutels, nieuw APK, NAP certificaat etc.
Tevens zijn er geen rijklaarkosten aan verbonden.
Wij adviseren u telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt, om teleurstellingen te voorkomen.
LET OP: Standaard 1 maand garantie op occasions boven de €3500,-
Deze occasions worden geleverd met een maand garantie op motor en transmissie. Dit zit bij de prijs inbegrepen en hier zitten dus verder geen kosten aan verbonden.
Ondanks de uiterste zorg zijn prijswijzigingen, druk- en zetfouten voorbehouden.
Wilt u proefrijden? Heeft u vragen?
Bel ons op 0228-785018 of stuur een email naar info@elbaybandenservice.nl
Voor info na 18:00 Bel: 0641197830
www.elbayautoservice.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
![Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/10022/ford-fiesta-10-ecoboost-hybrid-active-x-automaat.jpg)
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.