Ford Fiesta 1.6 TDCI TITANIUM XENON/NAVI/KEYLES NEW CAR

€ 4.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 180.864 km
Deuren 4
Kenteken 7-KHH-75 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Ford Fiesta 1.6 TDCI TITANIUM XENON/NAVI/KEYLES NEW CAR


€ 4.250,-

Algemeen

Bouwjaar 07-05-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 180.864 km
Deuren 4
Kenteken 7-KHH-75 Verzekeren
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Overige
Motorinhoud 1.560 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf HUS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Montageweg 7
Postcode 1948 PH
Plaats Beverwijk
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48550843 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.017 kg
Afmetingen (LxBxH): 3982 x 1722 x 1495 cm
Wielbasis: 249 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 87 g/km
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
Brandstofverbruik in de stad: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,1 l/100km (1 op 32,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 250 - € 263 per kwartaal

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie