Bouwjaar | 17-01-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.313 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 97-ZRT-6 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
€ 11.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 17-01-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.313 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 97-ZRT-6 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.596 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Stoop |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rietkraag 10 A |
Postcode | 1747 EM |
Plaats | Tuitjenhorn |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)226 - 391204 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagestoop.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
We hebben de Ford S-Max vanaf 2017 in onderhoud.
Bij 218086 km hebben we een complete motor revisie uitgevoerd en de koppeling vernieuwd. Dus u hoeft niet bang voor de kilometer stand te zijn. Hij kan nog jaren mee.
Het is een zeer complete uitvoering met 7 zitplaatsen.
We berekenen 695,= euro afleverkosten voor de betreffende onderhoudsbeurt en 6 maanden garantie.
Kijk ook eens op www.garagestoop.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.