Bouwjaar | 26-03-2022 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.375 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-296-FS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.545 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
€ 33.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-03-2022 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 18.375 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-296-FS Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.545 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autogarage Famillia |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cornelis van Uitgeeststra 3-EG |
Postcode | 1508 EG |
Plaats | Zaandam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26895885 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogaragefamillia.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Hybride aandrijving: serieel (voortbeweging door elektromotor(en); verbrandingsmotor laadt de accu op)
Ledig gewicht: 1.648 kg
GVW: 1.648 kg
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 7
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn geopend van Ma t/m Zat. vanaf 10:00 tot 19:00
Overschrijven kan bij ons op de zaak van Maandag t/m Zaterdag van 10:00 uur t/m 19:00 uur.
Mobiel: 06-26895885
Inruil is bij ons mogelijk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.