Bouwjaar | 17-06-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.576 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 36-LRV-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.576 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 36-LRV-6 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ruygrok auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kanaalkade 65 |
Postcode | 1756 AD |
Plaats | 't Zand Nh |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 12257604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruygrokautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2010 - jun 2011
Technische informatie
Koppel: 192 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 473 x 185 x 144 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.413 kg
Laadvermogen: 547 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 176 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
MEER INFO VOLGT!
= Bedrijfsinformatie =
Op onze site vindt u alle afbeeldingen in hoge resolutie, ook staan hier de bijbehorende opties bij. Dit geeft u de maximale online showroom ervaring.
Al onze occasions worden, in eigen werkplaats, uitgebreid technisch gecontroleerd en waar nodig hersteld. Ook worden de vloeistoffen op niveau gebracht en zorgen we dat slijtagedelen als banden en remmen nog geruime tijd mee gaan.
Dit alles gebeurt voordat ze worden geadverteerd. Zo weten wij zeker dat het voertuig dat wij aanbieden in top conditie verkeert!
Ook bieden wij bij verkoop van een auto een rijklaar pakket aan. De voorwaarden van deze pakketten kunt u terug vinden op onze site.
Inruil en financiering is bij ons altijd mogelijk!
Ruygrok Auto's is een jonge onderneming in de Kop van Noord-Holland, die zich ten doel heeft gesteld om occasions aan te bieden voor elke doelgroep, van budget tot de jongere auto's. Op afspraak kunt u, 7 dagen per week, ook 's avonds, vrijblijvend uw keuze komen bekijken en een proefrit maken. Staat uw volgende auto niet in onze wisselende voorraad, dan gaan we graag voor u op zoek
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Accord | Hooggespannen verwachtingen
Kijk eens naar het gezicht van de bestuurder van een Honda Accord. Tien tegen één dat er een brede grijns op staat. Dat komt doordat de Accord bij introductie in 2003 zo vooruitstrevend was, dat hij op veel punten de top in z'n segment vormde. Nu is het tijd voor een geheel nieuwe Accord. Weet de auto opnieuw alle verwachtingen te overtreffen?
De nieuwe Honda Accord kent geen onoverkomelijke nadelen, maar is op weinig punten zo veel beter dan de concurrentie dat hij er uitspringt zoals de voorganger dat wel deed.
Plus
- sublieme 2.0 iVTEC motor
- moderne techniek
- prettige stoelen
Min
- matig weggedrag in extreme situaties
- minder vooruitstrevend dan de voorganger
Conclusie
Weet de nieuwe Honda Accord de hooggespannen verwachtingen waar te maken? Is de auto nog beter dan de voorganger en zo spannend als de prototypes deden vermoeden? Helaas niet. De nieuwe Accord kent geen onoverkomelijke nadelen, maar is op weinig punten zo veel beter dan de concurrentie dat hij er uitspringt zoals de voorganger dat wel deed.
Het sterkste punt is de 2.0 liter benzinemotor die dankzij iVTEC-techniek prima presteert en uitzonderlijk zuinig omspringt met brandstof. Dankzij vooruitstrevende elektronica worden ongelukken effectief voorkomen, alhoewel een betere wegligging nog zinvoller zou zijn. De uitrusting is modern en compleet. Daarnaast weet de nieuwe Accord zich te onderscheiden met de moderne vormgeving.