Bouwjaar | 13-02-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 377.042 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 05-LK-ZB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.354 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
€ 4.490,-
Algemeen
Bouwjaar | 13-02-2003 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 377.042 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 05-LK-ZB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.354 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoMike |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisweg 1489 |
Postcode | 2142 LA |
Plaats | Cruquius |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22924354 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 227 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4665 x 1760 x 1445 cm
Wielbasis: 268 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.356 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.456 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 214 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 12,7 l/100km (1 op 7,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
AutoMike biedt u aan: Deze Honda Accord K24 in opdracht van een vaste klant.
De auto komt uit het bouwjaar 2003 en heeft een kilometerstand van 377.042 NAP Kilometers
De APK is geldig tot 20-02-2025
Deze Accord rijdt, schakelt en remt zoals het hoort.
Onderhoudsboekjes en de rest van de originele boekjes zijn aanwezig.
Er is recent veel vervangen, hieronder een opsomming van de vernieuwde onderdelen:
In begin 2022 is er flink onderhoud gepleegd aan de auto. Zie de rest van de bijgeleverdefacturen, waaronder:
- nieuwe Exedy OEM Replacement koppelingskit
- ACT vliegwiel StreetLight 5.17kg
- Krukaskeerring bakzijde
- nieuwe Honda MTF-3 versnellingsbak olie
- kleppendeksel pakking
- LV Fuseekogel
- Uitlaatspruitstukpakking
- Remklauw LA
Recentelijk vervangen
Nieuwe ashoes voorzijde
nieuwe NGK bougies
nieuwe Castrol 5W40 motorolie + filter
Het is een auto met onder andere een Airco, Clima, Android radio.
Specs:
- BC schroefset
- Civic FN 17" velgen
- type-S interieur
- auto is 2 jaar geledendoor Dolf Tuning & Performance afgesteld op dyno(zie dyno sheet)
- SRS spaghetti spruitstuk
- SRS 200-cell racekat
- SIMMONS middendemper
- 2x invidia GT300 einddempers
- voorbereiding voor trekhaak
- android tablet auto radio
Gebruikerssporen zijn aanwezig naar leeftijd en kilometrage van de auto. Bel mij voor een proefrit
Inruil is mogelijk!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Accord | Hooggespannen verwachtingen
Kijk eens naar het gezicht van de bestuurder van een Honda Accord. Tien tegen één dat er een brede grijns op staat. Dat komt doordat de Accord bij introductie in 2003 zo vooruitstrevend was, dat hij op veel punten de top in z'n segment vormde. Nu is het tijd voor een geheel nieuwe Accord. Weet de auto opnieuw alle verwachtingen te overtreffen?
De nieuwe Honda Accord kent geen onoverkomelijke nadelen, maar is op weinig punten zo veel beter dan de concurrentie dat hij er uitspringt zoals de voorganger dat wel deed.
Plus
- sublieme 2.0 iVTEC motor
- moderne techniek
- prettige stoelen
Min
- matig weggedrag in extreme situaties
- minder vooruitstrevend dan de voorganger
Conclusie
Weet de nieuwe Honda Accord de hooggespannen verwachtingen waar te maken? Is de auto nog beter dan de voorganger en zo spannend als de prototypes deden vermoeden? Helaas niet. De nieuwe Accord kent geen onoverkomelijke nadelen, maar is op weinig punten zo veel beter dan de concurrentie dat hij er uitspringt zoals de voorganger dat wel deed.
Het sterkste punt is de 2.0 liter benzinemotor die dankzij iVTEC-techniek prima presteert en uitzonderlijk zuinig omspringt met brandstof. Dankzij vooruitstrevende elektronica worden ongelukken effectief voorkomen, alhoewel een betere wegligging nog zinvoller zou zijn. De uitrusting is modern en compleet. Daarnaast weet de nieuwe Accord zich te onderscheiden met de moderne vormgeving.