Bouwjaar | 08-11-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 349.937 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-HS-RB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.396 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
€ 1.199,-
Algemeen
Bouwjaar | 08-11-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 349.937 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 80-HS-RB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.396 cc |
Vermogen | 66 kW (90 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Alkmaarsegarage321 B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Pettemerstraat 50 |
Postcode | 1823 CW |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)72 - 5614087 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.alkmaarsegarage321.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 185/70 R14
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 170 x 150 cm
Wielbasis: 269 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.095 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.600 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Alkmaarse Garage biedt u deze mooie occasion aan;
GOED ONDERHOUDEN AUTO!
BIJ ONS ALTIJD ONDERHOUDEN TOT NU ZELFS ONZE LEENAUTO!
ZO MEENEMEN!
* Proefrit op afspraak
* Inruil mogelijk
* Geen afleveringskosten
* Garantiepakket t.w.v. € 400,- is excl de verkoop prijs!
* Te naam stellen kunnen wij op de zelfde locatie , maandag t/m vrijdag 09.00 t/m 18.00 en zaterdag van 09.00 t/m 17.00
* Gratis leenauto
* Koffie staat voor u klaar, er is een wachtruimte in onze autoshop
De grote voordelen van ALKMAARSEGARAGE.NL zijn onze inpandige banden- & autoshop, EXPORT DOCUMENTEN, rep;araties & onderhoud.
Twijfelt u over deze occasion, u kunt altijd een proefrit maken en de auto op de brug bekijken. Mocht u deze occasion kopen heeft u bij een grote onderhoudsbeurt altijd recht op de gratis leen auto indien beschikbaar
Alkmaarsegarage.nl
Pettemerstraat 50
1823 CW Alkmaar
+31725614087
** onderhoud ** reparatie ** banden ** uitlijnen ** laswerk ** remmen ** accu ** trekhaken ** radio inbouw ** remmen ** servicebeurten ** startmotors ** dynamo **
= Meer informatie =
Bandenmaat: 185/70 R14
GVW: 1.600 kg
Emissieklasse: Euro 4
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.