Bouwjaar | 17-09-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.697 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 14-GTX-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-09-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 147.697 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 14-GTX-1 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Ruud Koks |
Contactpersoon | R. Koks |
Adres | Zadelmakerstraat 48 |
Postcode | 1991 JE |
Plaats | Velserbroek |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5370219 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruudkoks.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
HONDA CIVIC 1.8i SPORT / Airco / Trekhaak /
Voor een volledige fotoreportage van dit voertuig kijkt u op onze website, >30 foto's.
https://ruudkoks.nl/occasion/
- Kenteken: 14-GTX-1
- Merk: HONDA
- Model: CIVIC
- APK tot: 09-03-2025
- Tellerstand: 147697 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1798 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: R18A2
- Vermogen: 103 kW / 140pk
- Ledig gewicht: 1165 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 425 cm
- Hoogte: 1460 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 17"
- Lichtsensor
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Trekhaak met afneembare kogel
Infotainment
- Navigatiesysteem uitneembaar
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Climate Control
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Rokersvrije auto
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
NETTE EN GOED ONDERHOUDEN CIVIC VOOR NOG JAREN VELE KILOMETERS !!
* U kunt bij ons kiezen met welk afleverpakket u de auto afgeleverd wilt hebben en dus ook met welke garantietermijn.
Het type auto, de leeftijd, kilometerstand en prijs zijn van invloed op de garantietermijn, vraag ons naar de voorwaarden.
Automobielbedrijf Ruud Koks
Zadelmakerstraat 48
1991JE Velserbroek
023-5370219
info@ruudkoks.nl
www.ruudkoks.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beļnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.