Honda HR-V 1.5 e:HEV Advance | AUTOMAAT | APPLE CARPLAY | ADAPTIEF CRUISE CONTROL | DODEHOEK DETECTIE | 18 INCH LM | LAGE KMST |

€ 33.939,-

Bouwjaar 15-04-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 8.092 km
Deuren 5
Kenteken P-130-LN Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Honda HR-V 1.5 e:HEV Advance | AUTOMAAT | APPLE CARPLAY | ADAPTIEF CRUISE CONTROL | DODEHOEK DETECTIE | 18 INCH LM | LAGE KMST |


€ 33.939,-

Algemeen

Bouwjaar 15-04-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 8.092 km
Deuren 5
Kenteken P-130-LN Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Adrie Jonk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Newtonstraat 34-40
Postcode 1446 VR
Plaats Purmerend
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)299 - 469900 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.adriejonk.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021

Technische informatie
Koppel: 131 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 434 x 179 cm
Wielbasis: 261 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.352 kg
Laadvermogen: 518 kg
GVW: 1.870 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Adrie Jonk Occasion Basis Afleverpakket (inbegrepen):
- Reinigen
- Nationale autopas**
- Tenaamstelling
- Geldige APK
- Vloeistoffen controle
- Wettelijke garantie

**Op geïmporteerde auto's niet altijd mogelijk.
- Adrie Jonk Zekerheidspakket Comfort (€ 695 meerprijs):
- Poetsbeurt
- Minimaal 12 maanden APK
- Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschriften
- Uitgebreide kwaliteitscontrole inclusief vervangen van versleten onderdelen
- Halve tank brandstof
- Nationale autopas**
- Tenaamstelling
- Distributie vervangen indien nodig binnen 1 jaar of 15.000 km
- Pechhulp Europa

*12 jaar garantie* tot 200.000 km (Merk Mazda icm autoverzekering) *vraag naar de voorwaarden*
*10 jaar garantie* tot 180.000 km (Merk Honda icm autoverzekering) *vraag naar de voorwaarden*

**Op geïmporteerde auto's niet altijd mogelijk.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Adrie Jonk Occasion Basis Afleverpakket"): BOVAG garantie (12 maanden)

| AUTOMAAT | APPLE CARPLAY | ADAPTIEF CRUISE CONTROL | DODEHOEK DETECTIE | 18 INCH LM | LAGE KMST !! |

Een kenmerk van Japanse auto's is de intelligente techniek, maar ook de ver doorgevoerde degelijkheid. Dit is een van de betere hybride auto's. Ideaal rijden door de combi van elektromotor en verbrandingsmotor! Op zelfs de koudste ochtend biedt de stoelverwarming een heerlijk welkom. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Opwarmen in koude dagen? Pak het verwarmd stuurwiel met beide handen aan! Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Met de achteruitrijcamera ziet u precies wat er achter de auto gebeurt. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Filerijden zal nooit een pretje worden. Maar met de file assistent wordt het wél relaxter. Deze geavanceerde optie zorgt dat u automatisch de juiste afstand tot de voorligger houdt en remt bovendien als de rij tot stilstand komt. Met Connected Services wordt iedere rit nóg veiliger. Prettig, altijd weten waar je moet zijn en hoe lang de rit nog duurt met het full map navigatiesysteem. De uitr

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda HR-V | Zo slim als nodig, zo eenvoudig als mogelijk

Autotest | Honda HR-V Zo slim als nodig, zo eenvoudig als mogelijk

De Honda HR-V is een gemiddeld grote SUV die dankzij doordachte ergonomie en hybride-aandrijving net even slimmer is dan de gemiddelde gezinsauto. Geen revolutie, wel moeiteloze vooruitgang.

Plus

  • slimme Magic Seats
  • vlot, comfortabel en zuinig
  • prima weggedrag

Min

  • motor onrustig na koude start
  • toont nauwelijks innovatie
  • geen ruimte voor voet onder voorstoel

Conclusie

Is de Honda HR-V slimmer dan een doorsnee SUV? Het antwoord op die vraag is een voorzichtig "ja". Weliswaar weet Honda de HR-V op ieder punt een eigen karakter te geven. Tegelijkertijd is duidelijk dat Honda nooit het achterste van de tong laat zien, want het merk heeft in het verleden laten zien tot veel meer in staat te zijn.

Wat Honda heeft gedaan is bestaande techniek doorontwikkelen in een eigen richting. Zo heeft het merk al 20 jaar (!) ervaring met hybrideaandrijving. Die techniek is verder verfijnd en wordt nu bovendien standaard toegepast, terwijl het voorheen een optie was op het topmodel of helemaal niet leverbaar was. Dankzij de "Magic Seats" weet de HR-V vrachtjes te vervoeren die voor andere SUV's onmogelijk zijn, maar ook dit concept biedt Honda al jaren in ongewijzigde vorm aan. De uitrusting is modern en compleet, zodat de HR-V lange tijd mee kan zonder aanpassingen.

Kortom: de Honda HR-V is absoluut geen baanbrekende auto waarmee Honda de markt zal veroveren of de wereld kan veranderen. Honda heeft simpelweg gedaan wat nodig is om te concurreren: de HR-V is zo slim als nodig en zo eenvoudig als mogelijk.

Deel deze advertentie