Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.862 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-GJN-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 157.862 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-GJN-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.086 cc |
Vermogen | 49 kW (67 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Marmara |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Achterasweg 17 |
Postcode | 2141 DG |
Plaats | Vijfhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5762971 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/80 R13
Acceleratie (0-100): 15,6 s
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 380 x 166 x 149 cm
Wielbasis: 246 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 950 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.440 kg
Max. trekgewicht: 700 kg (ongeremd 450 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn vaak onderweg om voor u de beste deals te vinden dus het is verstandig om even contact met ons op neemt voor een bezichtiging. Dit ook om enige teleurstelling te voorkomen
Ondanks het feit dat wij ons uiterste best doen om u correct te informeren kan het voorkomen dat de uitvoering en opties anders zijn dan aangegeven. U kunt geen rechten ontlenen hetgeen gepresenteerd. Om deze reden bent u altijd, vooraf, welkom alles zelf bij ons te controleren
Wij kunnen helpen met export-documenten!
We can help with export-documents!
Wir können mit dem Export Dokumenten helfen!
Mozemy pomóc w dokumentach eksportowych!
My mozhem pomoch' s eksportnykh dokumentov!
Nous pouvons vous aider avec des documents d'exportation!
Openingstijden:
Maandag t/m vrijdag 09:00 - 18:00
Zaterdag 09:00 - 17:00
Zondag alleen op afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Getz | Ruwe bolster, blanke pit
Hyundai had al drie SUV's op het programma. De Terracan is bedoeld voor het zwaarste werk. De Santa Fe is een luxe alleskunner. De Tucson is bedoeld als veelzijdige en relatief compacte SUV. Maar nu komt Hyundai met een bijzondere toevoeging aan het programma: de Getz Cross. In die uitvoering ziet de Getz er minstens zo stoer uit als de familieleden, maar maakt het kleintje van Hyundai dat ook waar?
Wie graag een stoere auto wil rijden, maar geen geld heeft voor een SUV kan terecht bij de Hyundai Getz Cross. Een ruime gezinsauto met de stoere uitstraling van een SUV. Slimme keuze.
Plus
- geslaagde vormgeving
- uitstekende rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- klein dashboardkastje
- forse tildrempel
Conclusie
Na een week testrijden is de conclusie een goednieuwsshow. De Getz Cross is geen SUV, maar slechts een leuk aangeklede hatchback voor een al even leuke prijs. Menigeen gebruikt de extra mogelijkheden van een SUV nooit en kiest de auto alleen om het uiterlijk; dan is een Getz Cross een slimme keuze.
Maar de Getz biedt ongeacht de aankleding meer dan een goede prijs/prestatie verhouding. Alhoewel de auto al sinds 2003 op de markt is (met een facelift in 2005), zijn de wegligging, de besturing, de remmen en de prestaties nog steeds top. Kortom: een kleintje met pit!