Bouwjaar | 10-02-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.850 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 32-TJN-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 6.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-02-2012 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 129.850 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 32-TJN-8 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.591 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | B6 Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 16 |
Postcode | 1704 RA |
Plaats | Heerhugowaard |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 30800705 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.b6auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt 2010 - jun 2015
Technische informatie
Koppel: 156 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 184 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 410 x 177 x 160 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.155 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.710 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
- 2e eigenaar
- Cruise control
- Voorzien van trekhaak
Hier heeft u plek voor het hele gezin inclusief bagage. Lekker hoor, zo'n MPV. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Wat een licht geeft dat glazen elektrisch bedienbare panoramadak. Brug open? Spoorbomen dicht? Het start-stopsysteem schakelt de motor automatisch uit, en weer aan als u verder gaat. Bij de uitrusting van deze Hyundai horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, donker getint glas achter, elektrisch bedienbare ramen achter en buitenspiegels in carrosseriekleur.
Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. En deze auto heeft ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer als standaard uitrusting.
Heeft u interesse in deze mooie Hyundai? Bel ons dan of mail ons, om een afspraak te maken.
= Bedrijfsinformatie =
U krijgt ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij deze auto, u weet dan zeker dat de kilometerstand in orde is. Om deze auto echt te ervaren, moet u beslist een proefrit maken. Mail ons nu of bel ons, dan maken we snel een afspraak.
graag tot ziens bij B6AUTO!!!!!!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai ix20 | Bovengemiddeld
Hyundai belooft dat de ix20 een ware hoogvlieger is. De Hyundai ix20 zou ruimer zijn dan zomaar een personenauto, maar toch compact. Daarbij is veel werk gemaakt van de vormgeving, zodat deze "midi MPV" geen vierkant ruimteautootje is geworden. Alhoewel de ix20 voordelig is in aanschaf, zou de uitrusting toch luxueus zijn. Tenslotte belooft de Koreaanse fabrikant dat dit wonder op wielen ook nog eens minder verbruikt dan de gemiddelde auto. Kan de ix20 al die beloften waar maken?
Goed, maar niet bijzonder. Wat de Hyundai ix20 interessant maakt is dat deze compacte MPV op alle punten net even beter scoort dan gemiddeld. Een weinig opmerkelijke auto die desondanks prima scoort.
Plus
- nette prijs
- compact van buiten, ruim van binnen
- voldoende prestaties, beschaafd verbruik
Min
- onprettig op lange afstand door ontbreken zesde versnelling
- geen lendesteun
- 1.4 motor ongedurig na koude start
Conclusie
Maakt de Hyundai ix20 de grootste beloften waar? Grotendeels wel. Het probleem is echter dat de concurrentie enorm is en daarom haalt de marketingafdeling van Hyundai alles uit de kast. In de praktijk is het verschil tussen de ix20 en soortgelijke auto's gering. Ook de tegenstrevers rijden prima, bieden maximale binnenruimte bij minimale buitenmaten en ook de concurrentie doet er alles aan om brandstof te besparen.
Hyundai heeft de concurrenten echter goed bestudeerd bij de de ontwikkeling van de ix20. De auto scoort daarom op alle punten bovengemiddeld goed. Zoals gebruikelijk bij Hyundai is alleen de prijs lager dan gemiddeld.