Bouwjaar | 26-02-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.489 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-ZG-XP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.795 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 3.200,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2008 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.489 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 39-ZG-XP Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.795 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming Druten |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 15A |
Postcode | 1271 EA |
Plaats | Huizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 - 29547557 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.handelsondernemingdruten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/55 R15
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 403 x 174 x 164 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.270 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 215 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze nette en zeer goed onderhouden Hyundai Matrix 1.8 I beschikt over onderhoudsboekjes nationale auto pas en twee sleutels,
ook beschikt deze auto over een APK geldig tot 05-01-2025
De laatste onderhoudsbeurt is uitgevoerd op 176.052 Km.
= Bedrijfsinformatie =
Heeft u nog vragen over deze auto, wilt u een voertuig in ruilen of een afspraak maken voor een proefrit?
Neem dan contact op via de onderstaande gegevens,
Ook bij interesse graag een afspraak inplannen om teleurstelling te voorkomen dat de auto net verkocht is!
maandag t/m vrijdag op afspraak aanwezig , Zaterdag's van negen tot zes.
Voor meer voertuigen kunt U altijd kijken op www.handelsondernemingdruten.nl of www.hoposthumus.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Hyundai Matrix | Blokje om
De Hyundai Matrix is bij introductie al uitgebreid getest. Dankzij de originele vormgeving, die compacte buitenmaten met maximale binnenruimte combineert, is deze compacte MPV sinds 2001 een regelrecht verkoopsucces voor Hyundai. Maar nu is het tijd voor een facelift. Dus was het tijd om opnieuw een rondje te sturen met de Matrix. Of moet dat bij de "matrix" zijn: een blokje?
De Hyundai Matrix heeft een facelift ondergaan voor modeljaar 2008. Vanaf 2008 biedt de Matrix betere rijeigenschappen en een rijkere uitrusting. Verder een gemiddeld goede MPV.
Plus
- zeer ruim
- uiterst praktisch
Min
- matige prestaties
- te korte zittingen voorstoelen
Conclusie
De Hyundai Matrix is sinds 2001 op de markt dus het werd tijd voor een facelift. Daarmee kan het model naar verwachting nog twee jaar mee tot er een echte, nieuwe opvolger komt. Dankzij het nieuwe gezicht past de Matrix nu goed bij de nieuwe Hyundai-modellen. Tegelijkertijd is het karakteristieke ontwerp van Pininfarina bewaard gebleven. De standaarduitrusting is iets rijker geworden.
De rijeigenschappen zijn echter niet of nauwelijks aangepast. Het onderstel is iets verbeterd, hetgeen vooral de veiligheid ten goede komt. De Matrix blijft een compacte, handelbare auto die zich goed thuisvoelt in de stad. De motoren zijn niet gemoderniseerd en scoren daarom anno 2008 niet meer dan een voldoende.
Ondanks de verjongingskuur zijn er toch geen punten te noemen waarop de Matrix de concurrentie nu nadrukkelijk achter zich laat. Daar staat tegenover dat de auto ook geen grote minpunten kent om niet voor de Matrix te kiezen. Bovendien blijft de prijs/prestatie verhouding onverminderd scherp.