Bouwjaar | 01-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.698 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
€ 24.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 88.698 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.580 cc |
Vermogen | 103 kW (140 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Carteam Paul Goeman Autoservice |
Contactpersoon | PJ Goeman |
Adres | Molenwerf 19 |
Postcode | 1911 DB |
Plaats | Uitgeest |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 293829 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.paulgoeman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2022
Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 43 liter
Actieradius: 49 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.494 kg
Wielbasis: 270 cm
Accu
Accu: 9 kWh
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 31 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis pakket t.w.v. €495,-
Dit afleverpakket bevat: Auto wordt gereinigd afgeleverd, Geldige APK, Tenaamstelling auto, Vloeistof controle en bijvullen, Vrijwaren inruil auto.
Wij bieden dit super mooie exemplaar aan.
Wij werken zonder aflever pakket de prijs die wij vragen is inclusief 12 maanden garantie ,inspectie van het voertuig en hij wordt gereinigd afgeleverd.
Wij streven naar een 100% klant tevredenheid , dat kan u nu ervaren !
Bent u geïnteresseerd in dit voertuig? Neem dan gerust contact met ons op.
Carteam Paul Goeman Autoservice
Molenwerf 19
1911 DB Uitgeest
0251-293829
openingstijden;
Ma t/m Vr van 8.15 tot 17.15
Zaterdag alleen verkoop op afspraak.
Wel telefonisch te bereiken op 0251-293829 van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Peter 06-40577156 tot 21.00 uur
Paul 06-49359181 tot 21.00 uur
info@paulgoeman.nl
www.paulgoeman.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Niro PHEV | Een keurig nette rebel
Vooruitgang is goed. Echter, niet iedereen verandert even snel. Een rebel wil alles zo snel mogelijk radicaal anders, terwijl de modale burger bij voorkeur stapje voor stapje verandert. Daarom biedt de Kia Niro de keuze uit hybride, plug-inhybride en elektrische aandrijving. Voor wie is de plug-inhybride bedoeld?
De Kia Niro PHEV biedt de rust en lage KM-kosten van een elektrische auto, gecombineerd met het bereik van een verbrandingsmotor. Niet innovatief, maar daarom functioneel, degelijk en bijna foutloos.
Plus
- sterker, stiller en soepeler dan conventionele aandrijving
- modern, maar direct vertrouwd
- ruim en functioneel
Min
- onhandige plek laadaansluiting
- samenspel beide motoren niet altijd harmonieus
- infotainment liep vast tijdens test
Conclusie
De Niro is de compacte crossover van Kia. De Niro is bedoeld als gezinsauto en daarom wel vooruitstrevend, maar niet innovatief. Juist omdat de Niro niet baanbrekend is, is de auto ook zo goed als foutloos.
De plug-inhybride is bedoeld voor wie vooruitgang wenst in bescheiden stappen. De PHEV biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden, zoals een hoge mate van comfort en een laag verbruik. Doordat de benzine- en elektromotor hun krachten kunnen bundelen, presteert de plug-inhybride veel beter dan soortgelijke auto's met alleen een verbrandingsmotor. Tenslotte geeft de benzinemotor gemoedsrust, want wanneer de batterij leeg is, rijdt deze half elektrische Niro gewoon verder.
De Kia Niro plug-inhybrid is daarom als graffiti in opdracht: het spannende is er af, maar het idee is gebleven. Het antwoord op de vraag "voor wie is de Niro plug-inhybrid" luidt daarom: voor keurig nette rebellen.