Bouwjaar | 25-04-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.609 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 3-TNJ-14 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 25-04-2014 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 143.609 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 3-TNJ-14 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Koningshoek B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lijndenweg 32 |
Postcode | 1951 NC |
Plaats | Velsen-Noord |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 220111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koningshoekautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/65 R16
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 183 x 146 cm
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.562 kg
Laadvermogen: 488 kg
GVW: 2.050 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal
In zeer nette staat verkerende Kia Optima. De Kia is volledig dealer onderhouden en alle onderhoudshistorie is aanwezig. De Kia word afgeleverd met een nieuwe APK keuring en onderhoudsbeurt.
Deze Kia Optima komt uit 2014, werd geleverd van 01-03-2013 tot 31-07-2014 en kostte toen € 30.290,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2014 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1999 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 9,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,1 liter per 100 km en hij weegt 1562 kg. De APK is geldig tot 03-04-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 259,50 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
Wij adverteren uitsluitend met correcte bouwjaren en door de N.A.P. gecontroleerde kilometerstanden. Bij ons is 6 of 12 maanden garantie mogelijk, informeer naar de voorwaarden. De zeer succesvolle 50 / 50 deal is vanaf heden ook op alle occasions van Koningshoek Auto's beschikbaar, informeer hier voor bij een van onze verkopers. Elke Donderdag koopavond tot 21:00 en elke Zondag geopend van 11:00 tot 16:00.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Optima PHEV | Grijs of groen?
Denkt u bij "hybride" meteen aan bijtelling? Stop dan nu met lezen. De wetgeving is anno 2017 aangepast en de Kia Optima PHEV komt te laat voor u. Denkt u bij "hybride" aan comfort, een lage kilometerprijs en ontzien van het milieu? Lees dan vooral verder!
De Kia Optima is er nu ook als plug-in hybride en dat biedt (bijna) alleen maar voordelen: meer comfort, minder verbruik en minder kosten. Even goede wegligging als de gewone Optima.
Plus
- nog comfortabeler dan een gewone Optima
- zeer zuinig
- prima rijeigenschappen
Min
- bagageruimte minder groot dan gewone Optima
- geen opbergruimte voor (laad)kabels
Conclusie
Sommigen zullen zeggen: de Kia Optima hybride komt te laat. Dat geldt echter alleen voor het fiscale voordeel. Maar ook zonder belastingvoordeel zijn er goede redenen om voor de Optima PHEV te kiezen.
Dat is op de eerste plaats de hoge mate van comfort, want deze hybride is veel comfortabeler dan een gewone Optima. Daarbij zorgt de hybride-aandrijving voor een lager verbruik en dat komt zowel het milieu als de portemonnee ten goede. Dan is de keuze tussen grijs of groen toch niet zo moeilijk?