Bouwjaar | 17-11-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.824 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 93-TB-SB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.351 cc |
Vermogen | 102 kW (139 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 17-11-2006 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 187.824 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 93-TB-SB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.351 cc |
Vermogen | 102 kW (139 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MOtions Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Edisonweg 18 |
Postcode | 1821 BN |
Plaats | Alkmaar |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 28827092 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 80 liter
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 168 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4625 x 1884 x 1804 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.838 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.938 kg
Max. trekgewicht: 2.300 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: lightGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 259 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik in de stad: 14,8 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
VERKOCHT!
VERKOCHT!
VERKOCHT!
Rijd en schakelt goed!
187 DKM NAP!
APK tot en met Maart 2024!
Sidebars!
Bullbar!
Youngtimer!
Achterklep lichte schade zie foto
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's worden afgeleverd met APK. Een nieuwe bij aflevering behoort tot de mogelijkheden.
Wilt u de auto keuren door een bekende garage, dealer, ANWB, Dekra of een andere instantie is dit geen probleem.
Hoewel de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk word weergegeven, zijn wijzigingen of fouten in de gegevens zoals; prijs, kilometerstand, technische specificaties, uitrusting en dergelijke ten alle tijden voorbehouden. Aan de inhoud van de site kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Wilt u langskomen?
Altijd welkom met telefonisch of mail afspraak:
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Kia Sorento | Veel voor weinig
De verkoop van grote SUV's is sterk afgenomen. Dat is niet omdat er geen behoefte aan zeer ruime en praktische auto's is. Het probleem is dat de prijs te hoog is. Kia belooft daar nu iets aan te doen met de vierde generatie van de Sorento.
De 4e generatie van de Kia Sorento overtuigt met een lage aanschafprijs en een lage prijs per kilometer. De Sorento is ruim, comfort en rijk uitgerust maar geeft geen groots of onoverwinnelijk gevoel.
Plus
- zeer ruim
- vlotte, stille en relatief zuinige hybride-aandrijving
- scherpe prijs
Min
- bombastisch en vermoeiend geluid Bose audio
- semi-zelfrijdende functies niet van laatste generatie
- on-Europese vormgeving
Conclusie
Hoe maakt Kia een grote SUV aantrekkelijk? Om het heel simpel te zeggen: Kia biedt veel voor weinig. De Sorento heeft royale afmetingen en is een maatje groter dan de meeste andere auto's van deze prijs. Het is merkbaar waar Kia heeft bezuinigd, maar nooit zijn dit bezwaarlijke zaken. Zo zijn de materialen in het interieur net even minder weelderig dan bij de premium merken, maar is de uitrusting alsnog rijk en modern.
De rijeigenschappen scoren een ruime voldoende, maar verwacht niet het onoverwinnelijke gevoel of de terreinwaardigheid van duurdere SUV's. De prestaties van de hybride aandrijflijn zijn prima, maar opnieuw blijven de macht of het onoverwinnelijke gevoel uit dat de duurdere concurrenten wel leveren. De Sorento overtuigt uitendelijk met heel veel rust, ruimte en een gunstige prijs per kilometer.