Bouwjaar | 29-09-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.952 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 37-ZBS-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-09-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 131.952 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 37-ZBS-9 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 63 kW (86 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Koningshoek B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lijndenweg 32 |
Postcode | 1951 NC |
Plaats | Velsen-Noord |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 220111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.koningshoekautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/55 R15
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 176 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 384 x 168 x 152 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 955 kg
Laadvermogen: 505 kg
GVW: 1.460 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 97 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Een Leuke Lancia Ypsilon. De Lancia word afgeleverd met een nieuwe APK en onderhoudsbeurt. De Lancia verkeert in nette staat zowel interieur als exterieur. tot 24 maanden garantie mogelijk.
Deze Lancia Ypsilon komt uit 2012, werd geleverd van 16-06-2011 tot 31-12-2013 en kostte toen € 17.820,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2012 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 63 kW (86 PK) en een cilinderinhoud van 875 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 176 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,1 liter per 100 km en hij weegt 955 kg. De APK is geldig tot 09-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 117,83 per kwartaal.
Deze auto komt in aanmerking voor de volgende Autotrust pakketten:
Instap Garantie 6/12/24 maanden
Vraag naar de prijzen/voorwaarden!
= Bedrijfsinformatie =
Wij adverteren uitsluitend met correcte bouwjaren en door de N.A.P. gecontroleerde kilometerstanden. Bij ons is 6 of 12 maanden garantie mogelijk, informeer naar de voorwaarden. De zeer succesvolle 50 / 50 deal is vanaf heden ook op alle occasions van Koningshoek Auto's beschikbaar, informeer hier voor bij een van onze verkopers. Elke Donderdag koopavond tot 21:00 en elke Zondag geopend van 11:00 tot 16:00.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lancia Ypsilon | Milde renaissance
Lancia is terug! Het wil de wereld heroveren door niet alleen chique auto's aan te bieden, maar ook door zich geheel toe te leggen op elektrische auto's. Op die manier zou een Lancia niet alleen stijlvol zijn, maar ook superieure rijeigenschappen bieden. Dus is het nu tijd voor een test van de nieuwe Ypsilon met... benzinemotor?
De Lancia Ypsilon is een compacte auto die dankzij goede geluidsisolatie en effectieve aanpassingen aan het onderstel en de besturing rijdt als een luxe, grotere auto. De elektrische is de fijnste.
Plus
- sterke, stille hybride
- exclusief, begeerlijk karakter
- rijke, moderne uitrusting
Min
- Matige ruimte achterin
- testauto niet vrij van rammels / defecten
- Naast chique materialen ook veel hard kunststof
Conclusie
Lancia beleeft zijn Europese renaissance. Het ziet nieuwe kansen door zich te onderscheiden met extravagante, Italiaanse vormgeving en elektrische aandrijving. Over de vormgeving komt van de Autozine-redactie niets dan lof: de Ypsilon heeft een unieke stijl en oefent de aantrekkingskracht uit waar het de stalgenoten aan ontbreekt.
Door vlak voor de introductie toch een versie met verbrandingsmotor uit te brengen heeft Lancia een knieval gemaakt voor de meer conservatieve koper. Dit doet afbreuk aan het exclusieve karakter van het model en de beloofde innovatieve insteek van het merk. Tegelijkertijd bewijst Lancia dat het met kleine aanpassingen een bestaand model een geheel eigen karakter kan geven. De Ypsilon zorgt daarom niet voor de beloofde revolutie, maar wel voor een milde renaissance.