Lancia Ypsilon 1.2 LS e APK

€ 995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-09-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 246.793 km
Deuren 3
Kenteken 74-HN-PS Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Algemeen

Bouwjaar 20-09-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 246.793 km
Deuren 3
Kenteken 74-HN-PS Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.242 cc
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Europa-Italie
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Groeneweg 2
Postcode 1607 MK
Plaats Hem
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)228 - 543038 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autoeuropaitalie.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2001 - dec 2002

Technische informatie
Koppel: 102 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 47 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,1 s
Topsnelheid: 158 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 374 x 169 x 144 cm
Wielbasis: 238 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 835 kg
Laadvermogen: 495 kg
GVW: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 400 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Emissieklasse: Euro 3

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Aantal eigenaren: 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal

Wij zijn een onafhankelijk autobedrijf. Aangesloten bij de Bovag en de NAP. Neemt u voor meer informatie of een proefrit contact met ons op via de Email of telefoon.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lancia Ypsilon | Klein, maar verfijnd

Kleine auto's zijn al lang geen armoedige auto's meer. Diverse merken hebben de laatste jaren bewezen dat ook een compacte auto luxueus en veilig kan zijn. Maar ondanks een riante uitrusting, zijn de meeste kleintjes nog steeds niet chique of begeerlijk. De Lancia Ypsilon is daarop sinds jaar en dag een welkome uitzondering. Nu is het tijd voor de nieuwe generatie van deze geraffineerde Italiaan.

Autotest | Lancia Ypsilon Klein, maar verfijnd

De Lancia Ypsilon is een kleine, maar een chique auto. De Ypsilon is comfortabeler en completer dan andere kleintjes. De TwinAir motor maakt de beloften niet waar.

Plus

  • vlot en zuinig
  • chique uitstraling
  • rijke standaarduitrusting

Min

  • gordels, hoofdsteunen en stuurwiel onvoldoende verstelbaar
  • tweecilinder motor doet afbreuk aan comfort
  • stop/start-systeem werkt storend traag

Conclusie

De laatste jaren zijn kleine auto's uitgegroeid tot veel meer dan alleen goedkope auto's. Kleine auto's hebben een riante uitrusting, een hoog veiligheidsniveau en een volwassen uitstraling. Toch is Lancia één van de weinige merken die een kleine auto ook nog eens een chique uitstraling meegeeft. Dat komt niet alleen terug in de vormgeving, maar ook in de materiaalkeuze en het uitrustingsniveau.

De eigenzinnige Twin Air motor is tegelijkertijd het sterkste en het zwakste punt van de Ypsilon. De krachtbron geeft de auto een heel eigen karakter en de prestaties zijn ruim voldoende. Het verbruik is laag, maar niet veel lager dan dat van vergelijkbare auto's met een meer conventionele motor. De tweecilinder is duidelijk hoorbaar en doet bij lage toeren afbreuk aan het comfort.

Op alle andere punten is de Ypsilon beduidend comfortabeler dan de meeste andere kleintjes. Het geluidsniveau is lager dan gemiddeld en het veercomfort is veel beter dan gebruikelijk. Ten opzichte van de vorige generatie, is het weggedrag van deze nieuwe Ypsilon sterk verbeterd.

Deel deze advertentie