Land Rover Defender 110 P400e X Meridian Surround Sound 700W 3-Zone Airco Head-Up Display Standkachel
€ 129.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-07-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.920 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Land Rover Defender 110 P400e X Meridian Surround Sound 700W 3-Zone Airco Head-Up Display Standkachel
€ 129.900,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 3.920 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Outland Outstanding Land Rovers |
Contactpersoon | Harold de Vries |
Adres | Oosteinderweg 335A |
Postcode | 1432 AX |
Plaats | Aalsmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 303050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 31173117 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.outland.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 90 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Ledig gewicht: 2.600 kg
Wielbasis: 302 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,7 l/100km (1 op 37,0)
Energielabel: A
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 01-07-2026
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Outland Outstanding Land Rovers biedt aan;
;
Ex-directieauto van Land Rover Duitsland, bijzonder exclusieve en fantastisch geconfigureerde Defender 110 P400e (Plug-in Hybride) in meest complete X uitvoering.
De Defender heeft de fabriek verlaten in de sportieve en tijdloze kleur Santorini Black Metallic met een Ebony (zwart) lederen interieur. Voor de afwerking van het dashboard en de portieren is er gekozen voor Natural Smoked Dark Oak houtfineer welke exclusief voor de X versie verkrijgbaar is. De Defender X heeft een aantal onderscheidende uiterlijke kenmerken ten opzichte van de andere uitvoeringen van de Defender, zo zijn de remklauwen uitgevoerd in Orange metallic, heeft hij donkere "Smoke" achterlichten en zijn de zichtbare sleepogen achter ook uitgevoerd in Orange. Het interieur is voorzien van een Extended Leather Upgrade, hierbij is het bovendeel van de portierranden, de lijst boven het dashboard en zijprofielen van onderste console inclusief de afdekkap frontairbag in stuurwiel uitgevoerd in Windsor leder.
;
De Defender X is af fabriek al uiterst compleet, opties zoals Matrix LED-koplampen met signature-dagrijverlichting, 3-zone airconditioning, ClearSight-achteruitkijkspiegel, Keyless Entry, Glazen panoramadak met schuif-/kanteldeel vóór, 18-voudig verstelbare en koel-/verwarmbare voorstoelen met memoryfunctie, Apple CarPlay, Head-Up Display, Elektronisch gestuurde luchtvering, Electronic Active Differential met Torque Vectoring by Braking, Adaptive Cruise Control en 3D Surround Camera zijn allemaal "standaard" aanwezig.
;
De door ons aangeboden Defender is verder af-fabriek voorzien van de volgende extra fabrieksopties:;
;
Land Rover Defender 110 P400e (PHEV) X.
;
- 1AG Santorini Black Metallic.
- 032PL Extended Black Exterior Pack.
* Bodembescherming vóór en achter in Narvik Black.
* Grille-lamel in Gloss Black.
* Woordmerk op motorkap in Gloss Black.
* Woordmerk op achterdeur in Gloss Black.
* Chequerplate op motorkap in Gloss Black.
- 300NQ Stoelbekleding in Ebony Windsor leder met interieur en dashboard in Ebony / Ebony.
- 088SG Afwerking dashboard en middenconsole in Natural Smoked Dark Oak houtfineer.
- 245AD Dashboardafwerking (cross car beam) in Dark Grey Powder Coat Brushed Finish.
- 300WC Koel-/verwarmbare voorstoelen en verwarmbare
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!