Land Rover Defender 2.0 D240 110 SE 7p. - Uniek l Sterrenhemel l Panorama l Trekhaak
€ 74.995,-
Bouwjaar | 06-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 69.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 177 kW (241 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | C Gallery Exclusive |
Contactpersoon | Cris de la Torre Diaz |
Adres | George Marshallweg 7 |
Postcode | 1689 ZS |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 755707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cgalleryautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 430 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 504 x 200 x 197 cm
Wielbasis: 302 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.351 kg
Laadvermogen: 864 kg
GVW: 3.215 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,9 l/100km (1 op 11,2)
CO2-uitstoot: 199 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 775 - € 833 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (6 maanden)
Mc: 4491
Deze zeer gunstig geprijsde Land Rover Defender is zonder overdrijven echt een fantastische occasion. De aandrijving van deze Land Rover wordt verzorgd door een viercilinder dieselmotor en een automatische transmissie. Lederen bekleding is in deze rijk uitgeruste auto ook aanwezig. Neem plaats op de comfortabele stoelen.
Fun en functie wordt samengebracht in het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. Ook 22 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, extra getint glas, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Veilig en handig: het audiosysteem laat zich bedienen vanaf het stuur. De snelste of zuinigste weg? Het full map navigatiesysteem aan boord wijst de juiste weg! Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. U kiest de gewenste temperatuur en het systeem doet de rest. Natuurlijk is een complete auto als deze ook voorzien van sensoren die de omgeving in de gaten houden. Deze Land Rover heeft niet alleen een automatisch inschakelbare verlichting aan boord, maar ook een regensensor en natuurlijk zijn er ook parkeersensoren achter. De achteropkomend verkeer waarschuwing bewaakt de afstand tot achterliggers en geeft een signaal als er te weinig ruimte is. Autosleutels? Overbodig. Met de elektronische token op zak stapt u zo in en met een druk op de start-stopknop is de motor in bedrijf. Met ingeschakelde cruise control zit u ontspannen achter het stuur. Ook lederen versnellingspook, lederen stuur, automatisch dimmende buitenspiegels en bagage afdekhoes horen tot de voorzieningen op deze auto.
In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Wat deze auto ook kan, is lezen. Hij 'leest' voor u de verkeersborden tijdens de rit en attendeert u erop door ze op het dashboard te projecte
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!