Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic SE | Panoramadak | Black pack | Luchtvering | 360 camera |
€ 93.950,-
Bouwjaar | 18-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Land Rover Defender 2.0 P400e 110 X-Dynamic SE | Panoramadak | Black pack | Luchtvering | 360 camera |
€ 93.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-01-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.750 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | ABH |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kruisweg 1525 |
Postcode | 2142 LB |
Plaats | Cruquius |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5242490 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abh1.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 90 liter
Actieradius: 43 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.600 kg
Wielbasis: 302 cm
Accu
Accu: 19 kWh
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 59 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,6 l/100km (1 op 38,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 523 - € 573 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Verken de Wildernis met Stijl: Land Rover Defender P400e 2023
Maak kennis met de Land Rover Defender P400e uit 2023, een robuuste terreinwagen die klaar is om elk avontuur aan te gaan. Met slechts 29750 km op de teller en zonder enige schade, biedt deze Defender betrouwbare prestaties en een ongerepte staat.
Kenmerken en Voordelen:
- Krachtige Prestaties: Dankzij zijn hybride aandrijfsysteem combineert de Land Rover Defender P400e krachtige prestaties met een efficiënte rijervaring. Of u nu over ruig terrein rijdt of uw weg vindt in de stad, deze Defender staat garant voor indrukwekkende prestaties.
- Robuust Design: Gebouwd voor avontuur, is de Defender voorzien van een stoer en tijdloos design. Zijn stevige constructie en hoogwaardige materialen maken hem bestand tegen de meest uitdagende omstandigheden, terwijl het interieur comfortabel en functioneel blijft.
- Schadevrij en Goed Onderhouden: Deze Land Rover Defender is goed verzorgd en vertoont geen tekenen van schade. Met regelmatig onderhoud is deze wagen in uitstekende staat, klaar om nieuwe eigenaren te voorzien van betrouwbare prestaties en avontuurlijke ritten.
Klaar om de wildernis te verkennen? Neem vandaag nog contact met ons op om deze Land Rover Defender P400e uit 2023 te bezichtigen en ontdek zelf de kracht en veelzijdigheid die hij te bieden heeft.
Prijs: €94.950,00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!