Land Rover Defender 2.4 TD 110 SW XTech, 7 PERSOONS

€ 28.250,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-04-2008
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 271.369 km
Deuren 5
Kenteken JR-962-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.402 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Land Rover Defender 2.4 TD 110 SW XTech, 7 PERSOONS


€ 28.250,-

Algemeen

Bouwjaar 10-04-2008
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 271.369 km
Deuren 5
Kenteken JR-962-T Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.402 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Automediair
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Willem de Zwijgerlaan 114
Postcode 2051 KK
Plaats Overveen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 54292007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.deautomediair.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2007 - dec 2011
Tellerstand: 168.621 mijlen

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 16,8 s
Topsnelheid: 132 km/u

Maten
Wielbasis: 279 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.940 kg
Laadvermogen: 1.110 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Milieu
CO2-uitstoot: 291 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,5 l/100km (1 op 10,5)

Historie
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 747 - € 784 per kwartaal

MEEST LUXE " X-TECH" UITVOERING
COLD CLIMATE PAKKET: STOELVERWARMING EN VOORRUITVERWARMING.
NIEUW MODEL MET 4 CILINDER FORD PUMA MOTOR.
LED VERLICHTING.
DOOR LANDROVER SPECIALIST ONDERHOUDEN.
GOED WERKENDE AIRCONDITIONING.
IN APRIL 2008 IS DEZE LANDROVER IN SUSSEX NIEUW AANGESCHAFT; DE 2E EIGENAAR HEEFT DE AUTO IN 2016 MEEGENOMEN NAAR NEDERLAND ALS VERHUISGOED EN ER JAARLIJKS MOOIE REIZEN MEE GEMAAKT MET HET GEZIN.
IN ONDERHOUD GEWEEST BIJ JANSEN EN JANSEN IN NEDERHORST DEN BERG EN BIJ GARAGE DE VLAS IN BLOEMENDAAL.; DE COMPLETE ONDERHOUDSHISTORIE IS BEKEND .
DEZE LANDROVER IS NOOIT OFF-ROAD GEWEEST EN IS IS NIET ALS WERKPAARD GEBRUIKT.

= Bedrijfsinformatie =

Dank u voor uw getoonde belangstelling voor deze auto.
Elke technische aankoopkeuring juichen wij toe.
De meeste auto's die wij aanbieden zijn ingeruild bij Dealers en zijn ook Dealer-onderhouden.
Continu streven wij ernaar onze auto's aan te bieden voor een vriendelijke prijs en een goede kwaliteit.
Het is in ieders belang, dat U blij bent met de aangeschafte auto.
24 uur per dag kunnen wij auto's op naam zetten, zodat een bezoek aan het postkantoor niet noodzakelijk is.
Exportdocumenten en -platen kunnen wij onder het genot van een kop koffie ter plaatse in orde maken.
Inruil is mogelijk.
Wij zijn altijd telefonisch bereikbaar op 06-54292007 om een afspraak te maken voor een vrijblijvende bezichtiging en een proefrit.
Omdat wij kantoor aan huis hebben, bent u ook 's avonds en in het weekend van harte welkom.
Graag tot ziens in Overveen !
Willem de Zwijgerlaan 114, 2051 KK (Overveen ligt tussen Haarlem en Bloemendaal)

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Land Rover Defender | Titelverdediger

De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender  dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?

Autotest | Land Rover Defender Titelverdediger

De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • ook thuis op de verharde weg
  • (zeer) ruim en praktisch

Min

  • onhandig groot
  • hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
  • matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep

Conclusie

Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.

Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!

Deel deze advertentie