Land Rover Defender 2.4 TD HT 110 SE 122PK I NL-Auto I Airco I Radio I Stoelverwarming I Grijskenteken
€ 29.950,- excl. BTW
Bouwjaar | 22-06-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 214.876 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-VHX-09 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.402 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Land Rover Defender 2.4 TD HT 110 SE 122PK I NL-Auto I Airco I Radio I Stoelverwarming I Grijskenteken
€ 29.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2010 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 214.876 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 4-VHX-09 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.402 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Centraal Exclusief B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 20-A |
Postcode | 1521 ND |
Plaats | Wormerveer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 2047314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.centraalexclusief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 265/75 R16
Maten
Wielbasis: 280 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 1.200 kg
GVW: 3.050 kg
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 144 per kwartaal
Graag bieden wij u deze prachtige en stoere Land Rover Defender 2.4 TD HT 110" SE aan met 122PK. Deze Land Rover is een origineel Nederlands geleverde auto en goed onderhouden. Verder is deze auto voorzien van extra opties onder ander: Airco, Radio, Stoelverwarming, Safari Snrokel, Verhoogd dak, Watertank en meer.
Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op onze website www.centraalexclusief.nl
Onderhoud:
Op 26-05-2011 bij 19.848 km.
Op 14-03-2014 bij 71.110 km.
Op 08-03-2015 bij 105.860 km.
Op 30-08-2017 bij 139.489 km.
Op 12-09-2019 bij 166.909 km.
Op 07-07-2020 bij 171.364 km.
Op 15-09-2021 bij 190.769 km.
Huidige kilometerstand: 214.876 km.
= Bedrijfsinformatie =
Zorgeloos rijden met een Autotrust Garantie!
Wil jij zonder zorgen genieten van je nieuwe auto? Dat kan met een passende garantie. In samenwerking met Autotrust bieden wij verschillende mogelijkheden voor garantie aan. Niet alle auto's zijn gelijk. Daarom zijn de garanties van Autotrust gebaseerd op de leeftijd en kilometerstand bij aflevering van de auto. Kies voor een garantie die past bij uw auto:
o Instap - de meest gekozen garantie voor auto's tot 12 jaar en 200.000 km
o Uitgebreid - de meest gekozen garantie voor auto's tot 8 jaar en 150.000 km.
Tot ziens.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!