Land Rover Defender 5.0 P525 90 V8 Carpathian Edition QuickSilver / Urban / Grijs kenteken / Vol opties / PRIJS EX BTW
€ 124.950,-
Bouwjaar | 15-11-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 3.500 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 385 kW (524 pk) |
Land Rover Defender 5.0 P525 90 V8 Carpathian Edition QuickSilver / Urban / Grijs kenteken / Vol opties / PRIJS EX BTW
€ 124.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-11-2022 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 3.500 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 5.000 cc |
Vermogen | 385 kW (524 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | GTO Cars B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Riddererf 14 |
Postcode | 3861 PT |
Plaats | Nijkerk Gld |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 52666254 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gtocars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Personenvervoer
Modelreeks: okt 2021 - 2024
Technische informatie
Koppel: 625 Nm
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 90 liter
Acceleratie (0-100): 5,2 s
Topsnelheid: 240 km/u
Maten
Wielbasis: 259 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.333 kg
Laadvermogen: 707 kg
GVW: 3.040 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 346 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,8 l/100km (1 op 7,8)
Brandstofverbruik in de stad: 17 l/100km (1 op 5,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Land Rover Defender P525 V8 Carpathian Edition voorzien van onder andere:
- Quad Pod Roof Light Bar Gloss Black (Urban)
- Rear Wheel Cover (Urban)
- Upper Rear Spoiler (Urban)
- Power Cube DRL Package (Urban)
- Koffer Zijkant (Urban)
- Defender Smoked Rear Light Package
- Quick Silver Sportuitlaat
- Ramen voorzijde getint
- Voorraam Kameleon getint
- Remklauwen ''James Bond Defender Blauw'' gespoten
- 14-voudig elektrisch verstelbare en geklimatiseerde voorstoelen met geheugen
- 20" 5-Spoke 'Style 5098', Gloss Sparkle Silver
- Adaptive Cruise Control
- Adaptive Dynamics
- Automatic High Beam Assist (AHBA)
- Blind Spot Assist
- DAB-tuner (Digital Audio Broadcast)
- Electronic Active Differential met Torque Vectoring by braking
- Elektrisch in- en uitklapbare trekhaak
- Elektrisch verstelbare stuurkolom
- Elektronisch gestuurde luchtvering
- Head-Up Display
- Hogedruk koplampsproeiers
- Interactive Driver Display
- Keyless Entry
- Lane Keep Assist
- LED Achterlichten
- LED-mistlampen vóór
- Matrix LED-koplampen met LED-signature dagrijverlichting
- Meridian Surround Sound audiosysteem, 1700 W, met 14 luidsprekers, 1 subwoofer
- Met leder beklede transmissiekeuzehendel in Ebony
- Met leder bekleed stuurwiel in Ebony met multifuntionele aanraakgevoelige en deels programmeerbare bedieningstoetsen
- Pivi Pro Connected incl. navigatie
GTO Cars rekent EUR 599,- Rijklaar maak kosten
Onze vraagprijzen zijn meeneemprijzen
Wanneer u uw auto wilt inruilen ontvangen wij graag de informatie van uw huidige auto om zo indicatief een voorstel te kunnen maken.
Ook heeft GTO Cars verschillende financiering mogelijkheden en we doen u graag een voorstel.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven.
Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing kunnen beïnvloeden.
Voor meer informatie: mick@gtocars.nl of +316-52 666 254
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!