Land Rover Defender P400e 110 Plug-In Hybride BTW BLACK PACK LR GARANTIE
€ 94.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 22-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.109 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-181-NB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 22-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.109 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-181-NB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PC Automotive Services |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ottho Heldringstraat 7E |
Postcode | 1066 AZ |
Plaats | Amsterdam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 2441586 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 30343061 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pcautoimport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 90 liter
Actieradius: 43 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 191 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 476 x 200 cm
Wielbasis: 302 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.569 kg
Laadvermogen: 731 kg
GVW: 3.300 kg
Max. trekgewicht: 3.000 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 19 kWh
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,3 l/100km (1 op 30,3)
CO2-uitstoot: 78 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 523 - € 573 per kwartaal
Garantie
Fabrieksgarantie tot: 23-06-2024
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Meeneemprijs: Dit is een meeneemprijs zonder aanvullende garantie. Garantie bij auto's tot 10 jaar tegen meerprijs mogelijk.
Overige informatie
Garantie: Tot 30 June 2024
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
In nieuwstaat verkerende Defender P400e Plug-In Hybride met Land Rover Fabrieksgarantie afkomstig van eerste eigenaar. Dealer onderhouden, schadeverleden- en rook en diervrij. Deze complete Defender wordt geleverd inclusief grote onderhoudsbeurt bij de Land Rover Dealer. De btw van deze Defender is verrekenbaar voor ondernemers. Deze Defender is fraai en courant uitgevoerd in Santorini Black metallic en een Dynamic Black pack. De 20'' velgen 'Style 5098' in Satin Dark Grey afwerking maken het geheel af. Het interieur is uitgerust in leder Ebony met bijzondere opties zoals: adaptive cruise controle met Stop&Go, Stoelventilatie, Memory seats, panoramadak met schuif/kantel functie, stuurverwarming, afneembare trekhaak en 360 camera. De btw van deze prachtige Defender is verrekenbaar en de auto heeft speciaal voor de zakelijke rijder een lage fiscale waarde.
Deze auto staat op voorraad en is direct leverbaar, bij interesse graag telefonisch contact opnemen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Land Rover Defender | Titelverdediger
De eerste Land Rover Defender was niet minder dan 68 jaar op de markt. Dat was aanvankelijk te danken aan de kwaliteiten in het terrein. Gaandeweg groeide de Defender dankzij het uiterlijk en het puristische karakter uit tot een onvervangbaar icoon op wielen. Toch is het nu tijd voor de tweede generatie van de Defender. Is dit een waardige opvolger van de eerste generatie?
De 2e generatie van de Land Rover Defender is nog sterker in het terrein, maar voelt zich nu ook thuis op de openbare weg. Vanwege een enorme groeistuip is de Defender onhandig groot in de stad.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- ook thuis op de verharde weg
- (zeer) ruim en praktisch
Min
- onhandig groot
- hoog verbruik, zelfs met dieselmotor
- matig zicht naar achteren vanwege reservewiel op achterklep
Conclusie
Is de nieuwe Land Rover Defender een waardige opvolger van de eerste? Ja, grotendeels wel. Alleen de toegenomen afmetingen zorgen voor twijfel. Omdat lengte en breedte voortaan beter in verhouding staan tot de hoogte, zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd. Echter, de Defender is nu ronduit onhandig in de stad en eist logischerwijs veel ruimte op in het terrein. Vanwege de groeistuip is de Defender ook zwaarder geworden en dat vereist een grotere motor, waardoor de Defender (veel) kostbaarder is in aanschaf en gebruik.
Als het gaat om de vormgeving en de beleving, dan is Land Rover in de opzet geslaagd. Het karakter is behouden, maar doorontwikkeld naar de moderne tijd. De uitrusting is modern en compleet, waarbij het nieuwe infotainment-systeem een stap vooruit betekent voor alle modellen van Jaguar Land Rover. Dankzij het verbeterde weggedrag is de Defender veelzijdiger geworden. Tegelijkertijd zijn de capaciteiten in het terrein nog beter. Alhoewel de bestuurder nog steeds volledige controle heeft, is het nu ook mogelijk om de keuze aan de computer over te laten, waardoor terreinrijden ook nog eens makkelijker is geworden. De nieuwe Defender heeft zijn titel daarom met verve verdedigd!