Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e Autobiography Dynamic BTW | Pano | Led | Koeling | Camera
€ 64.500,-
Bouwjaar | 28-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-180-FN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e Autobiography Dynamic BTW | Pano | Led | Koeling | Camera
€ 64.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-05-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 76.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-180-FN Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | NEXT Exclusives |
Contactpersoon | Thomas Budry |
Adres | Rijksweg 50 |
Postcode | 1906 BJ |
Plaats | Limmen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20496768 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.nextexclusives.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 85 kW (116 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 90 liter
Actieradius: 41 km
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.439 kg
Laadvermogen: 761 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.7 kW
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,8 l/100km (1 op 35,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,5 kWh/100km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal
Garantie
Garantie: 3 maanden
Te Koop: Range Rover Sport P400e Autobiography Dynamic (2018) - Slechts 76.000 km
Betreed de wereld van ultieme luxe en prestaties met deze adembenemende Range Rover Sport P400e Autobiography Dynamic uit 2018. Met een krachtige uitstraling en een sportieve elegantie, biedt deze Range Rover Sport niet alleen een onvergetelijke rijervaring, maar ook een visuele sensatie.
Deze Range Rover Sport is daarnaast extra interessant voor ondernemers omdat het gaat om een BTW-auto, ondernemers kunnen bij aanschaf de betaalde BTW terugvorderen.
Het 'Black' pakket transformeert het exterieur in een tijdloos statement van stijl, terwijl het zwarte/bruine interieur de perfecte combinatie van sportiviteit en luxe biedt. Met slechts 76.000 kilometer op de teller is deze Range Rover Sport klaar om zijn volgende hoofdstuk te beginnen. En vanzelfsprekend is deze Range Rover Sport dealer onderhouden.
Geniet van een panoramisch uitzicht met het indrukwekkende panoramisch dak, terwijl het Meridian premium geluidssysteem je muziek tot leven brengt. Ervaar het ultieme comfort met gekoelde en verwarmde voorstoelen, onder een sterrenhemel met de zwarte hemel als finishing touch.
Het volledig digitale cockpit en geavanceerde navigatiesysteem met bluetooth telefoonvoorbereiding houden je verbonden en op koers, terwijl de veiligheidsfuncties zoals Lane Assist en de achteruitrijcamera je rijervaring naar een hoger niveau tillen.
Matrix LED-koplampen zorgen voor een helder zicht op de weg, ongeacht de omstandigheden. Deze Range Rover Sport P400e Autobiography Dynamic belichaamt de perfecte balans tussen prestaties, luxe en innovatie.
Prijzen Nederland:
Prijs incl.BPM & incl. BTW (21%) €64.500,-
Prijs incl. BPM & excl. BTW (21%) €53.660,-
Prijzen export (buitenland)
Prijs excl. BPM & incl. BTW
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!