Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic NL-Auto NAP 1e Eigenaar Clima Cruise Navi Camera Panoramadak Leder
€ 64.950,-
Bouwjaar | 30-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.102 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TZ-815-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 2.0 P400e HSE Dynamic NL-Auto NAP 1e Eigenaar Clima Cruise Navi Camera Panoramadak Leder
€ 64.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 40.102 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TZ-815-L Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 297 kW (405 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van der Molen auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 14 |
Postcode | 1521 NC |
Plaats | Wormerveer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 6213333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vandermolenautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - apr 2020
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 297 kW (404 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 221 kW (300 PK)
Koppel: 640 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 91 liter
Actieradius: 47 km (41 km elektrisch)
Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 198 x 182 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 13 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.7 kW, compleet vol in 1 uur en 8 minuten
Accu snelladen: nee
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 81 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,5 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 447 - € 509 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
In opdracht van klant, bezichting op afspraak
Zeer nette goed onderhouden Range Rover Sport 2.0 P400e HSE,
Laatste beurt op 20-06-2023 bij 35.349km
Huidige stand 40.102km
APK tot nov. 2024
2 Sleutels aanwezig
Iedereen zal het stoere karakter van een SUV herkennen. Maar alleen u kent als berijder de kwaliteiten van deze 2018 Range Rover Sport. Dit is een auto met 37945 kilometer op de teller, het bouwjaar is 2018. Deze stoere auto wordt aangedreven door een benzinemotor en een automatische transmissie. Het uiterst stabiele rijgedrag is te danken aan de aanwezige luchtvering. Verwen uzelf met het lederen interieur in deze auto. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Vergezichten krijgen een extra dimensie door het glazen panoramadak. Bij de uitrusting van deze Land Rover horen onder meer 21 inch lichtmetalen velgen, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Voor een krachtige en natuurlijke geluidsweergave zorgt het high performance audiosysteem. Naast handmatige bediening kunt u belangrijke functies met uw stem bedienen dankzij de ingebouwde spraakbediening. Het full map navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. Smartphone connectiviteit maakt het mogelijk om muziek draadloos af te spelen. Ook is de auto voorzien van electronic climate control. De achteruitrijcamera brengt precies in zicht wat zich achter u bevindt en toont een glashelder beeld op hoge resolutie. Een geluidssignaal waarschuwt hoeveel ru
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!