Land Rover Range Rover Sport 3.0 SDV6 Autobiography Dynamic
€ 79.950,-
Bouwjaar | 15-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.530 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-309-NK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 62.530 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | K-309-NK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.993 cc |
Vermogen | 225 kW (306 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Het Auto Atelier |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wijkermeerweg 46 |
Postcode | 1948 NW |
Plaats | Beverwijk |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 745829 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.hetautoatelier.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R21
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 488 x 207 x 180 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.199 kg
Laadvermogen: 851 kg
GVW: 3.050 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 700 - € 752 per kwartaal
Alle technologie in de Land Rover Range Rover Sport is er op gericht om uw rit veilig en gemakkelijk te laten verlopen. De aandrijving wordt verzorgd door een zescilinder motor en een automatische transmissie. Het lederen interieur springt meteen in het oog; maar wat dacht u van het ultragemakkelijke elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep? Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Van hobbels en bobbels in de weg voelt u helemaal niets, dankzij de zijdezachte luchtvering en de comfortstoelen. Laat de koude dagen maar komen. Bij u zitten ze zelfs achterin goed, dankzij de verwarmde achterbank. De slimme koplampen gebruiken de allernieuwste matrix LED-verlichting. Altijd maximaal zicht, nooit verblinding bij de tegenligger. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 21 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
De slimme lay-out van het digitale dashboard zorgt voor een uitstekend overzicht onderweg. Met de 360 graden camera op deze auto wordt het rijden een heel stuk veiliger, dankzij het optimale zicht dat het biedt. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. In één oogopslag weet u de complete systeemstatus van deze auto. Dankzij Connected Services. Als belangrijke extra geldt zonder twijfel het high performance audiosysteem met topkwaliteit geluidsweergave. Ook is de Land Rover uitgerust met: dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels en DAB ontvangst.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Hou zicht op de weg en check tegelijk de functies op het dashboard: dat kan, dankzij de head-up display. Verkeersborddetectie herkent tijdelijke en permanente verkeersborden langs en boven de weg. Onbedoeld buit
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!