Land Rover Range Rover Sport 3.6 TdV8 HSE 272PK I NL-Auto I e Motor I Dealer onderhouden I Pano I Luchtvering I Memory
€ 8.950,-
Bouwjaar | 01-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 519.558 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-TV-XF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.628 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Land Rover Range Rover Sport 3.6 TdV8 HSE 272PK I NL-Auto I e Motor I Dealer onderhouden I Pano I Luchtvering I Memory
€ 8.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 519.558 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-TV-XF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.628 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bus Bart Bv |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 20A |
Postcode | 1521 ND |
Plaats | Wormerveer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 2047314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.busbart.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/40 R20
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 209 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 479 x 193 x 178 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.645 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 3.175 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 294 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,1 l/100km (1 op 9,0)
Brandstofverbruik in de stad: 14,7 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9 l/100km (1 op 11,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 850 - € 915 per kwartaal
Graag bieden wij u deze zeer nette Range Rover Sport aan. Deze Range Rover Sport is een origineel Nederlands geleverde auto en volledig dealer onderhouden. Deze auto wordt aangedreven door een krachtige achtcilinder en deze levert een vermogen van 252PK. Verder is deze auto afkomstig van de derde eigenaar en voorzien van vele opties extra onder ander: Panoramadak, Navigatie, Memory, Luchtvering, Leder, Cruise Control en nog veel meer.
Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op onze website www.busbart.nl
Onderhoud:
Op 25-01-2008 bij 38.904 km.
Op 09-12-2008 bij 78.118 km.
Op 09-11-2009 bij 126.563 km.
Op 15-10-2010 bij 155.027 km.
Op 01-04-2011 bij 172.470 km.
Op 14-07-2012 bij 220.157 km.
Op 08-05-2013 bij 249.212 km.
Op 06-03-2014 bij 278.508 km.
Op 24-12-2014 bij 304.179 km.
Op 04-03-2016 bij 335.062 km.
Op 01-03-2017 bij 363.414 km.
Op 19-02-2018 bij 390.498 km.
Op 02-08-2018 bij 399.930 km.
Op 22-02-2019 bij 418.628 km.
Op 21-02-2022 bij 494.286 km.
Huidige kilometerstand: 519.558 km.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!