Land Rover Range Rover Sport P400e HSE Dynamic Stealth 400PK|Pano|Meridian|360Camera|Memory|HUD|Ambient Light|Leder
€ 89.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 17-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.744 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-495-LK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Land Rover Range Rover Sport P400e HSE Dynamic Stealth 400PK|Pano|Meridian|360Camera|Memory|HUD|Ambient Light|Leder
€ 89.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 17-06-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 29.744 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | N-495-LK Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 294 kW (400 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Centraal Exclusief B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 20-A |
Postcode | 1521 ND |
Plaats | Wormerveer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 2047314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.centraalexclusief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R21
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 488 x 207 x 180 cm
Wielbasis: 292 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.515 kg
Laadvermogen: 685 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3 l/100km (1 op 33,3)
CO2-uitstoot: 72 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 447 - € 509 per kwartaal
Moderne elegantie en grenzeloos comfort! Een Range Rover met een stekker, jawel, het is de plug-in hybride Range Rover Sport P400e HSE Dynamic Stealth in de kleur SVO Premium Palette Blue. De P400e wordt aangedreven door een 2,0 liter viercilinder die goed is voor 300pk. Gecombineerd met de elektromotor, die 100pk levert, komt het systeem vermogen uit op 400pk en 640 Nm aan koppel. Verder is deze auto dealer onderhouden en voorzien van vele opties extra onder ander: Panoramadak, Meridian Sound System, 360Camera, Memory, Head-Up Display, Ambient Light en nog veel meer.
Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op onze website www.centraalexclusief.nl
Fabrieksopties:
16708 Panoramisch zonnedak elektrisch
14250 Aanhangerassistent (uitgebreid)
35526 Activity Key
22202 Beglazing achter verduisterd (Privacy Glass)
15846 Buitenspiegel Narvik Black
11408 Dak Contrastkleur
27815 Dakbekleding Premium-velours
4351 Exterieur-pakket Zwart
> 11409 - Exterieurdelen Zwart
> 12790 - Luchtinlaatafdekking Narvik Black
> 12848 - Luchtuitlaat Motorkap Narvik Black
> 12923 - Grille Narvik Black
> 15846 - Buitenspiegel Narvik Black
> 19946 - Handtekening in Narvik Black
11409 Exterieurdelen Zwart
12923 Grille Narvik Black
19946 Handtekening in Narvik Black
13203 Instaplijsten verlicht
26249 Interieurinrichting: Decordelen Grand Black Lacquer
29121 Ionisator voor de luchtreiniging
39709 Koelbox in Middenconsole geïntegreerd, voor
73221 Laadkabel met Type 2-stekker (Mode 2)
50628 Lichtmetalen velgen 9,5x21 (9-spaaks, Gloss Black)
12790 Luchtinlaatafdekking Narvik Black
12848 Luchtuitlaat Motorkap Narvik Black
25277 Rijassistent-systeem Dieptemeting bij doorwading (Wade Sensing)
29503 Stoelverwarming achter
28424 Tapijt-vloermatten Premium
37918 Zonneklep links met Spiegel, tweedelig (verlicht)
> 37919 - Zonneklep rechts met Spiegel, tweedelig (verlicht)
37919 Zonneklep rechts met Spiegel, tweedelig (verlicht)
87142 Motor 2,0 L - 221 kW Si4 TwinTurbo Hybride
37906 Zonneklep links met Spiegel (verlicht)
37907 Zonneklep rechts met Spiegel (verlicht)
= Bedrijfsinformatie =
Zorgeloos rijden met een Autotrust Garantie!
Wil jij zonder zorgen genieten van je nieu
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Range Rover Sport | Nergens vies van
U wilt een Range Rover Sport? Dan is er de keuze tussen diverse dieselmotoren of een 5.0 liter V8 Supercharged benzinemotor. Een bescheiden benzinemotor was er tot nu toe niet. De reden daarvoor is eenvoudig: een dieselmotor is in een auto zoals deze vrijwel altijd voordeliger dan een benzinemotor. Alleen echte liefhebbers zullen kiezen voor een benzinemotor en zij willen meteen het beste van het beste. Voor het milieu of de bijtelling is dat echter geen ideale keuze. Daarom is er nu een tussenweg: de plug-in hybrid belooft de prestaties van een sportieve benzinemotor tegen een verbruik dat lager is dan van een diesel.
De Range Rover Sport is thuis op de snelweg en in het terrein. De plug-in hybrid P400e is snel en zuinig. Na de facelift voor 2018 een moderne uitrusting.
Plus
- Goede rijeigenschappen on-road, subliem off-road
- Zeer luxueus
- Zuinig dankzij hybride-techniek
Min
- overgang tussen elektromotor en benzinemotor duidelijk merkbaar
- automaat schakelt niet onmerkbaar
- onhandige locatie oplaadpunt
Conclusie
Naast de diverse dieselmotoren en de oppermachtige V8 5.0 Supercharged benzinemotor is de plug-in hybrid een zinvolle aanvulling op het leveringsprogramma van de Range Rover Sport. Nog steeds weet de Range Rover Sport als geen ander dynamiek met terreinwaardigheid te combineren. De hybride-aandrijving zorgt voor uitstekende prestaties én nog meer comfort op de openbare weg. Tegelijkertijd is merkbaar dat Land Rover weinig ervaring met deze techniek heeft: de overgang van elektrisch rijden naar rijden op benzine verloopt niet geheel onmerkbaar en het aansluitpunt voor het laadstekker is ronduit onhandig gekozen.
In de hybride-uitvoering blijven alle kwaliteiten van de Range Rover Sport behouden. De binnenruimte is en blijft riant. De uitrusting is modern en compleet. Het uitgekiende onderstel geeft de Range Rover Sport het beloofde sportieve karakter, terwijl de terreinwaardigheid is behouden. Modder of asfalt, benzine of elektriciteit: deze Range Rover is nergens vies van!