Bouwjaar | 2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 300 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2022 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 300 km |
Deuren | - |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | DAS Import |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rechte Tocht 4 |
Postcode | 1507 BZ |
Plaats | Zaandam |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)88 - 0883777 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dasimport.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De op deze pagina getoonde auto staat niet bij ons te koop. Das Import bemiddelt bij de aankoop en verzorgt daarnaast de invoer en registratie. U dient rekening te houden met onderstaande overeenkomsten en betaalstromen.
Aankoop auto in Duitsland
Vanwege zaken als garantie, juridische positie en lagere BTW kunt u doorgaans het beste zelf de auto in Duitsland aanschaffen. Wanneer u gebruikt maakt van onze dienst 'transport en aankoopafwikkeling' zullen wij dit aankoopproces volledig begeleiden en voor u faciliteren. U zult uiteindelijk rechtstreeks een overeenkomst aangaan met de Duitse dealer voor de aanschaf van de auto. De betaling van de auto doet u tevens rechtstreeks aan de Duitse dealer.
Auto import service + rest-BPM
Voor onze dienstverlening en de rest-BPM komen wij een vaste totaalprijs met u overeen waarvoor wij de afgesproken dienstverlening verrichten en de te importeren auto op Nederlands kenteken leveren. Alle afspraken leggen wij over en weer vast in een overeenkomst van opdracht. Hierdoor weet u vooraf exact waar u aan toe bent en komt u nooit voor verrassingen te staan. Eventuele risico's op naheffingen liggen volledig bij ons.
N.B. we zijn hierbij uitgegaan van de CO2-uitstoot zoals vermeld in de advertentie en een geschatte nieuwprijs, fouten (bijv. in de advertentie) kunnen invloed hebben op dit bedrag of op andere wijze van belang zijn. Vraag ons altijd om een extra controle voordat u een auto aanschaft.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus ES | Voortschrijdend inzicht
Buiten Europa is de Lexus ES al jarenlang een begrip. Deze grote zakenauto met hybride-aandrijving is inmiddels zelfs al aan zijn zevende generatie toe. Nu komt de Lexus ES ook naar Europa. Een aanwinst?
De Lexus ES is dankzij hybride-aandrijving vlot en zuinig. Daarbij onderscheidt de ES zich met een typisch Japanse stijl waarbij traditie en high-tech perfect met elkaar zijn verweven.
Plus
- zeer ruim, ook achterin
- vlot en zuinig
- uiterst comfortabel
Min
- Geen Apple Carplay of Android Auto
- onhandige bediening infotainment
- geluidsniveau neemt plotseling toe boven 130 km/u
Conclusie
Lexus heeft zichzelf opnieuw uitgevonden. Nadat de Japanse fabrikant van luxe auto's jarenlang sportiviteit en comfort combineerde, biedt het nu sportieve coupés en comfortabele sedans aan. Omdat een comfortabele én sportieve sedan niet meer nodig was, kon de op Europa gerichte Lexus GS worden vervangen door de wereldwijd populaire ES.
Is de Lexus ES een aanwinst? Ja, zeker. De ES weet zich namelijk op twee punten nadrukkelijk te onderscheiden van het bestaande aanbod. Lexus speelt in op het gevoel met de typisch Japanse stijl, waarin natuurlijke vormen en materialen worden gecombineerd met hoogstaande techniek ("high tech"). De hybride-aandrijflijn zorgt voor prima prestaties, volop comfort en een laag verbruik. Daarmee is de ES een alternatief voor wie nog niet klaar is voor de elektrische auto en/of zij die afscheid moeten nemen van de dieselmotor.