Bouwjaar | 01-03-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.556 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 153.556 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoRais |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | ijweg 180 |
Postcode | 1161 GE |
Plaats | Zwanenburg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24275111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autorais.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/55 R18
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 185 x 168 cm
Wielbasis: 272 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.810 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 2.380 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 288 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 12,2 l/100km (1 op 8,2)
Brandstofverbruik in de stad: 16,9 l/100km (1 op 5,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
De Laatste der Mohikanen voor de echte Petrolhead! De Pre-Hybrid 3.0L - 6 Cilinder, Liefhebbers weten genoeg!
In werkelijke prachtstaat, zowel technisch als optisch! De eerste Belgische eigenaar heeft er slechts 87000km mee gereden t/m 2020, daarna door de 2e eigenaar zakelijk bereden , aan alles is te zien dat kosten noch moeite werden bespaard om deze bolide in topstaat te houden. Alle historie, documentie aanwezig vanaf nieuw( zelfs de aankoopfactuur), onlangs grote beurt gehad waarbij ook de distributiesnaar werd vervangen.
Meer foto's volgen.
= Bedrijfsinformatie =
Wij berekenen geen afleverkosten, eerst even bellen voor een afspraak a.u.b
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Lexus RX | Zichzelf opnieuw uitgevonden
De RX is in vele opzichten bepalend voor het merk Lexus. Met de RX behoorde Lexus tot de eerste merken om een luxe SUV aan te bieden. Toen de concurrenten uiteindelijk ook SUV's aanboden, introduceerde Lexus hybride-aandrijving, waardoor het superieur was op het gebied van comfort en verbruik. Nu is ook de hybride gemeengoed en dus is de vraag: hoe blijft de nieuwe Lexus RX de concurrentie een stap voor?
De Lexus RX 450h is een grote SUV die dankzij een relatief licht gewicht, een uitgekiende zithouding en plug-inhybride aandrijving kleiner en dynamischer is dan gebruikelijk. Uitnodigend interieur.
Plus
- sterke, soepele, zuinige hybridemotor
- onderscheidend karakter
Min
- helt iets over in de bocht
- koeling hoorbaar van achter
Conclusie
Weet de nieuwe Lexus RX de concurrentie wederom een stap voor te blijven? Nee. Lexus heeft de RZ aangewezen als innovatief model. De RX is daarom een meer conventionele SUV.
Toch weet de RX zich wel beter te onderscheiden van de massa dan voorheen. Door nog meer nadruk te leggen op gastvrijheid in het interieur en verfijning van het onderstel krijgt de RX een sterker karakter. De meer harmonieuze vormgeving maakt de RX begeerlijker. Tenslotte zorgen het relatief lage gewicht, de sterke motoren, doordachte zithouding en het overzichtelijke koetswerk ervoor dat de RX minder intimiderend is en daarom eenvoudiger en dynamischer te rijden.
Kortom: de RX heeft zichzelf opnieuw uitgevonden. Dat resulteert nog meer in een eigen karakter en zo weet de RX zich nog beter te onderscheiden van de massa.