Bouwjaar | 09-04-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.001 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XZ-575-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-04-2019 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.001 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XZ-575-J Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.979 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Sam van Dalen Automobielen |
Contactpersoon | Sam van Dalen |
Adres | De Veken 200C |
Postcode | 1716 KJ |
Plaats | Opmeer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)226 - 741741 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.samvandalen.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 235/50 R18
Acceleratie (0-100): 5,5 s
Topsnelheid: 267 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 497 x 195 x 146 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.825 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.450 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 257 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik in de stad: 15 l/100km (1 op 6,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 9 l/100km (1 op 11,1)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 286 - € 325 per kwartaal
Wat een plaatje... Deze Ghibli Gransport werd in 2019 nieuw in Nederland door Maserati afgeleverd en betreft het nieuwe en allerlaatste model met de mooi gevormde bumpers en het aangepaste interieur. Het is een originele Gransport die ook nog eens voorzien is van carbon pack in het interieur en de mooie 21 inch velgen met rode remklauwen. Verder is ze voorzien van privacy glass, sportstoelen met rood contrasterende stiksels, Apple CarPlay en Android, het grote navigatiescherm, alcantara hemelbekleding, schuifkantel-dak, Bower & Wilkins audio systeem voor een perfect muziekgeluid en 360 graden surround view. Een prachtige machine met volledige dealer historie en onberispelijke staat. Een auto voor de echte liefhebber... Kijk voor meer dan 50 foto's in hoge resolutie op https://www.samvandalen.com/italiaanse-auto/maserati-ghibli-3-0-v6-biturbo-gransport-my2020
= Bedrijfsinformatie =
Kijk voor alle details en voor foto's in hoge resolutie op www.samvandalen.com. Sam van Dalen - Italië in de polder >>> 0226-741741 >>> Openingstijden: Maandag t/m zaterdag van 09:00u tot 17:00u.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Maserati Ghibli | Een kleine stap voor de Ghibli, een grote stap voor Maserati
Alle volumemerken hebben zich toegelegd op de ontwikkeling van elektrische auto's. En nu is het zo ver: ook het exclusieve merk Maserati zet de eerste stap richting elektrisch rijden. Alhoewel er veel meer is aangekondigd, is de eerste stap een kleine: de Ghibli krijgt een hybride motor. Is zo'n half elektrische Ghibli nog wel een volwaardige Maserati?
De Ghibli Hybrid is de eerste stap van Maserati richting elektrisch rijden. De 2.0 liter 4-cilinder gedraagt zich dankzij de elektrische assistentie als een 6-cilinder, maar met een lager verbruik.
Plus
- uitstekende rijeigenschappen
- exclusief en bevoorrecht gevoel
- spectaculaire prijsdaling
Min
- matige hoofdruimte voorin
- matrige ruimte achterin
- niet zo spectaculair en machtig als de 6 en 8 cilinders van weleer
Conclusie
Een Maserati met 2.0 liter benzinemotor en hybride-aandrijving. Enkele jaren geleden werd het voor onmogelijk gehouden en nu is het realiteit. De Ghibli Hybrid is bovendien slechts een eerste stap in de transitie van Maserati.
De eerste stap is echter klein. De Ghibli beschikt over de meest eenvoudige en dus minst ingrijpende vorm van elektrische aandrijving: de mild hybrid. Het systeem bestaat uit een slimme dynamo die energie terugwint tijdens het afremmen plus een elektromotor die de benzinemotor assisteert wanneer nodig. Ondanks het riante vermogen (330 pk / 450 Nm) ontbreken de overmacht en sensatie die de traditionele zes- en achtcilinder motoren bieden. Het volle geluid, de rust en de souplesse doen echter nauwelijks onder voor de grote motoren van weleer. Als Hybrid is de Ghibli weliswaar minder spectaculair, maar daarmee zeker niet minder Maserati.