Bouwjaar | 27-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 150.888 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-164-KJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
€ 18.999,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 27-06-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 150.888 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-164-KJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Eray Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Remweg 5 |
Postcode | 2141 DA |
Plaats | Vijfhuizen |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 7851077 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eraycars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/60 R16
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 446 x 180 x 144 cm
Wielbasis: 273 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.274 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.907 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze Mazda 3 komt uit 2019, werd geleverd van 01-01-2019 tot 31-01-2021 en kostte toen € 31.249,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2019 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 90 kW (122 PK) en een cilinderinhoud van 1998 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 197 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 5,5 liter per 100 km en hij weegt 1274 kg. De APK is geldig tot 16-03-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.
Wereldwijd worden de Japanse automerken geprezen om hun baanbrekende ontwerpen en het hoge kwaliteitsniveau van hun auto's. Dat is ook te merken aan deze Mazda 3. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. De stoelen zijn verwarmd en bieden ook in winterse kou een comfortabele zit. Wind, sneeuw, hagel, regen... allemaal vergeten als u het verwarmd stuurwiel in handen heeft. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 16 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
Hoeveel ruimte heeft u nog bij het inparkeren? De achteruitrijcamera brengt helder in beeld wat zich achter de auto bevindt en geeft een geluidssignaal. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Pech of storing, altijd vervelend. Maar met Connected Services weet u direct wat eraan scheelt. En dus ook wat er moet gebeuren. Een subliem geluidsspectrum wordt onder alle omstandigheden geleverd door het high performance audiosysteem. Het navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende buitenspiegels en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Mazda 3 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Dat de auto ste
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 3 | Vernieuwen zonder veranderen
Mazda volgt zijn eigen weg. Het doet dat op verschillende manieren. Mazda zoekt altijd de top in het segment op. Dat wil zeggen dat een Mazda altijd de meest luxe en complete auto in zijn soort is. Daarbij houdt Mazda vast aan vertrouwde waarden en techniek. Slaagt de nieuwe "3" erin om te vernieuwen en tegelijkertijd vast te houden aan de kernwaarden van Mazda?
De zevende generatie van de Mazda3 is modern, maar tegelijkertijd vertrouwd. In de beleving van de bestuurder is alles bij het oude gebleven, terwijl onderhuids wel degelijk heel veel is vernieuwd.
Plus
- uitstekend weggedrag
- grote, sterke en relatief zuinige motoren
- geslaagde vormgeving
Min
- onoverzichtelijk door dikke C-stijl en hoge raamlijn achterruiten
- matige (been)ruimte achterin
- testauto niet vrij van storingen
Conclusie
Het is een vreemde tegenstelling. Vernieuwen is goed, maar bijna niemand wil veranderen. Autofabrikanten willen zich niet vervreemden van de klant en zijn extra voorzichtig als het gaat om een populair model. Daarom heeft Mazda de "3" op ingenieuze vernieuwd zonder daadwerkelijk iets te veranderen.
Het interieur voelt vanaf het eerste moment vertrouwd aan. Dankzij een slimme indeling kon nieuwe functionaliteit worden toegevoegd, zonder extra knoppen of beeldschermen toe te moeten voegen. En daar blijft het niet bij. Dankzij verfijning en het vrijwel onmerkbaar toevoegen van nieuwe techniek, is de Mazda3 leverbaar met ouderwets grote benzinemotoren die bijna even zuinig zijn als de "groene" motoren van de concurrentie. Dat geldt niet alleen op papier, maar ook in de praktijk.
Op het gebied van weggedrag heeft Mazda nog nadrukkelijker gekozen voor een eigen karakter. Net zoals de grote motoren rust geven door met gemak te presteren, zorgt ook de uitstekende wegligging voor rust en vertrouwen. Kortom: de Mazda3 weet te vernieuwen zonder dat de bestuurder hoeft te veranderen.