Bouwjaar | 20-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 440.845 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 01-KNB-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 3.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 440.845 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 01-KNB-3 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | G3 - LPG |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.798 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Haas Auto's |
Contactpersoon | Michel de Haas |
Adres | Korte Noorderweg 31B |
Postcode | 1221 NA |
Plaats | Hilversum |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)35 - 6243018 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 51607444 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.dehaasautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 64 liter
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 198 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.349 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 550 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4755 x 1795 x 1440 cm
Wielbasis: 273 cm
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 254 - € 277 per kwartaal
Super nette Mazda , ziet er goed uit en rijdt goed op lpg en benzine . 2 sleutels , Prins lpg installatie .
Bpm teruggave mogelijk bij registratie binnen EU !!!
= Bedrijfsinformatie =
De Haas Auto's is gevestigd in Hilversum en is RDW Erkend tevens zijn alle auto's voorzien van een RDW Tellerrapport.
### Wij reageren niet altijd op e-mail en onzin biedingen ###
De Haas Auto's
Korte Noorderweg 31B
1221 NA Hilversum
T. 035 - 6243018
M. 06 - 51607444
E. verkoop@dehaasautos.nl
Whatts App 0031 (0) 651607444
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda 6 | Zesjes-cultuur
Een zesjescultuur wil zeggen dat men precies genoeg doet om geen klachten te krijgen. Bij Mazda denken ze daar heel anders over. De "6" is namelijk het topmodel van Mazda! En sinds de introductie van het model heeft Mazda continu geluisterd naar de wensen van de klant. Om de "6" nog beter te maken, is de auto zelfs verbeterd voor modeljaar 2015.
Na een facelift is de Mazda6 weer helemaal bij de tijd. De auto overtuigt als topmodel van Mazda met sublieme rijeigenschappen en moderne elektronica.
Plus
- sportieve ondertoon
- moderne techniek
- comfortabel
Min
- mager geluid standaard audiosysteem
- touch screen alleen te bedienen bij stilstaande auto
Conclusie
Een zesjescultuur betekent bij Mazda iets heel anders dan bij de gemiddelde student. De zes is het topmodel van Mazda. En om die titel te kunnen behouden is de auto voorzien van de laatste stand van de techniek. Dat was nodig, want inmiddels ging de Mazda3 verder op mechanisch vlak en had de kleine Mazda2 geavanceerdere elektronica aan boord.
In vergeklijking met soortgelijke auto's van andere merken biedt de Mazda6 nu alles wat mag worden verwacht op het gebied van afwerkingskwaliteit, comfort en veiligheid. Op motorisch gebied onderscheidt Mazda zich door nadrukkelijk niet te kiezen voor kleine motoren, maar door bestaande techniek te verfijnen. Als het gaat om de rijeigenschappen had de Mazda6 al een voorsprong en die is dankzij het vernieuwde onderstel alleen maar vergroot.