Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M NL AUTO / ADAPTIVE CRUISE / HEADS-UP DISPLAY / STOEL&STUUR VERWARMING / ACHTERUITRIJCAMERA / PARKEERSENSOREN VOOR&ACHTER / BOS

€ 18.950,-

Bouwjaar 23-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 84.916 km
Deuren 5
Kenteken TZ-872-X Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Mazda CX-3 2.0 SkyActiv-G 120 GT-M NL AUTO / ADAPTIVE CRUISE / HEADS-UP DISPLAY / STOEL&STUUR VERWARMING / ACHTERUITRIJCAMERA / PARKEERSENSOREN VOOR&ACHTER / BOS


€ 18.950,-

Algemeen

Bouwjaar 23-11-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 84.916 km
Deuren 5
Kenteken TZ-872-X Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 89 kW (121 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bosch Car Service Van Kuyk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Fok 3
Postcode 1742 PC
Plaats Schagen
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)224 - 212577 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2022

Technische informatie
Koppel: 206 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 428 x 177 cm
Wielbasis: 257 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.159 kg
Laadvermogen: 533 kg
GVW: 1.692 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 625 kg)

Interieur
Interieurkleur: Black/black
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 141 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Internet meeneemprijs (inbegrepen):
Geldige APK
Ca. 10 liter brandstof bij benzine auto's
Volle accu lading bij elektrische auto's
Auto compleet gepoetst
NAP / RDW tellerrapport
Tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
- Full Service Cat. Midden (€ 995 meerprijs):
Distributieriem vervangen (indien nodig)
Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema
Geldige APK ( min. 12 maanden )
Volle tank brandstof
Auto gepoetst compleet
Airco controleren en afvullen
Pechhulp Nederland dekking
NAP / RDW tellerrapport
Tenaamstellen
Vervangend vervoer tijdens garantie
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Internet meeneemprijs"): BOVAG garantie (6 maanden); BOVAG 40-Puntencheck

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Betrouwbaar in kwaliteit, een topper in rijprestaties en qua conditie in blakende vorm. Deze Mazda CX-3 staat voor u klaar! Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Mazda CX-3 is voorzien van verwarmbare voorstoelen. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Mazda CX-3. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! Bij de uitrusting van deze Mazda horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, halflederen bekleding, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

'Boem is ho'? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Intelligente spraakbediening herkent uw commando's en voert opdrachten snel en soepel uit. Als belangrijke extra geldt zonder twijfel het high performance audiosysteem met topkwaliteit geluidsweergave. Nooit meer de weg zoeken en ontspannen arriv

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd

Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?

Autotest | Mazda CX-3 Mechanisch verfijnd

De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.

Plus

  • stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
  • verfijnd onderstel
  • doordachte ergonomie

Min

  • nauwelijks zuiniger dan voorheen
  • touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto

Conclusie

Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.

In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.

Deel deze advertentie