Bouwjaar | 25-02-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HX-476-P Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 16.949,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-02-2016 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 107.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HX-476-P Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Wiersema & van Wouwe |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jadelaan 157 |
Postcode | 2132 XZ |
Plaats | Hoofddorp |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5620974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wiersemavanwouwe.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
De getoonde prijs is inclusief "Afleverpakket basis"
Ons advies is om bij aanschaf van een occasion te kiezen voor het uitgebreide "afleverpakket onderhoud + BOVAG garantie". Zo bent u verzekerd van een volledig onderhouden auto en mocht er toch iets mankeren dan heeft u maar liefst 12 maanden BOVAG garantie. U kunt natuurlijk zelf de keuze maken hoe u de auto afgeleverd wilt hebben. Kies zelf het afleverpakket wat het beste bij u past.
Het "Afleverpakket basis" hier zijn geen extra kosten aan verbonden:
Controle van vloeistoffen en bandenspanning, APK minimaal 6 maanden geldig, tenaamstellen en poetsen.
Het "Afleverpakket onderhoud" kost € 450,- :
Volledige onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave, nieuwe APK, 12 maanden Pechhulp voor heel Europa & halve tank brandstof.
Het "Afleverpakket onderhoud + BOVAG garantie" kost € 650,- :
Volledige onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave, 12 maanden BOVAG garantie, nieuwe APK, 12 maanden Pechhulp voor heel Europa & volle tank brandstof.
Disclaimer: Er is veel aandacht en zorg besteed aan deze website. Wij streven ernaar dat alle informatie zo volledig, correct en actueel mogelijk wordt weergegeven. Aan de informatie op deze website kunnen geen rechten worden ontleend. Navigatiesystemen worden niet geüpdatet en vallen buiten enige vorm van garantie.
Afleverpakket "Afleverpakket basis" (inbegrepen)
Zoals geadverteerd rijklaar. Inclusief controle van vloeistoffen en bandenspanning, APK minimaal 6 maanden geldig, tenaamstellen en poetsen.
Afleverpakket "Afleverpakket onderhoud + BOVAG garantie" (optioneel meer prijs : € 650,00)
Volledige onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave, 12 maanden BOVAG garantie, nieuwe APK, 12 maanden Pechhulp voor heel Europa & volle tank.
Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
12 maanden BOVAG garantie12 maanden Pechhulp voor heel Europanieuwe APKvolle tank brandstofVolledige onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave
Afleverpakket "Afleverpakket onderhoud" (optioneel meer prijs : € 450,00)
Volledige onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave, nieuwe APK, 12 maanden Pechhulp voor heel Europa & halve tank brandstof.
12 maanden Pechhulp voor heel EuropaHalve tank brandstofnieuwe APKVolledige onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-3 | Mechanisch verfijnd
Het klinkt allemaal wat ver gezocht. En de termen helpen ook al niet. De Mazda CX-3 zou zijn ontworpen volgens "Kodo" en rijden als "jinba ittai". Wanneer Mazda zich niet bedient van Japanse termen, dan is de afdeling marketing wel creatief door te komen met de bewering dat de fabrikant geen auto's bouwt, maar creëert (en is de lezer nog niets wijzer). Een proefrit moet uitwijzen: weet de Mazda CX-3 zich te onderscheiden met meer dan alleen bloemrijke taal?
De Mazda CX-3 voor modeljaar 2021 is in theorie zuiniger, maar in de praktijk niet. Nog altijd onderscheidt de CX-3 zich met verfijning en dat levert een natuurlijker gevoel en meer comfort op.
Plus
- stille, soepele en relatief zuinige SkyActiv-G motor
- verfijnd onderstel
- doordachte ergonomie
Min
- nauwelijks zuiniger dan voorheen
- touch-screen alleen beschikbaar bij stilstaande auto
Conclusie
Weet de Mazda CX-3 zich met meer dan alleen bloemrijke omschrijvingen van de fabrikant te onderscheiden van de concurrentie? Een hernieuwde kennismaking met de versie voor modeljaar 2021 wijst uit: ja, zeker! Mazda vervalt in vage termen omdat de CX-3 zich niet onderscheidt met grotere getallen of meer toeters en bellen.
In plaats daarvan kiest Mazda voor verfijning en dat is lastig onder woorden te brengen. Als Autozine toch een poging mag doen: de CX-3 voelt natuurlijker dan andere auto's. Er is minder mechanisch gevoel en meer ruimte voor raffinement. Daardoor laat de auto zich makkelijker rijden en is het afleggen van lange afstanden minder vermoeiend.