Mazda CX-30 2.0 e-SkyActiv-X M Hybrid Comfort | AUTOMAAT | KEYLESS ENTRY | CAMERA |

€ 38.245,- incl. BTW

Bouwjaar 03-01-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.434 km
Deuren 5
Kenteken X-425-PH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen -

Mazda CX-30 2.0 e-SkyActiv-X M Hybrid Comfort | AUTOMAAT | KEYLESS ENTRY | CAMERA |


€ 38.245,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 03-01-2024
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.434 km
Deuren 5
Kenteken X-425-PH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mazda Pierre Hoorn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Factorij 57
Postcode 1689 AK
Plaats Zwaag
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)229 - 745219 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mazdapierre.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: dec 2020 - aug 2023

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 5 kW (7 PK)
Vermogen brandstofmotor: 138 kW (188 PK)
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 51 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,6 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 154 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.366 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.965 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 595): Mazda Pierre afleverpakket: Het Mazda Pierre afleverpakket bestaat uit (€ 595); o 12 maanden BOVAG-garantie (of resterende fabrieksgarantie) o 12 maanden mobiliteitsgarantie o Afleveringsbeurt + APK o In- en exterieur reinigen o Volle tank brandstof o 10% korting op de eerstvolgende servicebeurt Onze verkoopadviseurs vertellen u graag alle details van deze auto en u bent welkom voor een proefrit. Wij raden u aan om van tevoren te bellen met een van onze verkoopadviseurs om te vragen op welke vestiging deze auto aanwezig is. Vestiging Heerhugowaard tel. 072-5715406 Vestiging Hoorn/Zwaag tel. 0229-745219 (Ofschoon deze website met de grootste zorg wordt bijgehouden behouden wij het recht op evt. typefouten en/of verkeerde uitvoeringsdetails).
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

= Bedrijfsinformatie =

Kijk ook bij onze SPRING DEALS voor zeer scherpe voorraad aanbiedingen op de nieuwe Mazda's

Het Mazda Pierre afleverpakket bestaat uit (€ 595);

o 12 maanden BOVAG-garantie (of resterende fabrieksgarantie)
o 12 maanden mobiliteitsgarantie
o Afleveringsbeurt + APK
o 10% korting op de eerstvolgende servicebeurt

Onze verkoopadviseurs vertellen u graag alle details van deze auto en u bent welkom voor een proefrit.
Wij raden u aan om van tevoren te bellen met een van onze verkoopadviseurs om te vragen op welke vestiging deze auto aanwezig is.

Vestiging Heerhugowaard tel. 072-5715406
Vestiging Hoorn/Zwaag tel. 0229-745219

(Ofschoon deze website met de grootste zorg wordt bijgehouden behouden wij het recht op evt. typefouten en/of verkeerde uitvoeringsdetails).

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje

SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?

Autotest | Mazda CX-30 Bovengemiddeld middenmaatje

De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier

Plus

  • Uitstekend weggedrag
  • Moderne, onderscheidende motortechniek
  • Veel aandacht voor detail

Min

  • Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
  • Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
  • Geen touchscreen

Conclusie

Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.

Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.

Deel deze advertentie