Bouwjaar | 16-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.191 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-852-TS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
€ 21.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 16-03-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.191 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-852-TS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | PK Auto Velserbroek B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Broekerdreef 100 |
Postcode | 1991 AZ |
Plaats | Velserbroek |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)23 - 5384114 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.pkauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2016 - apr 2017
Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,0 s
Topsnelheid: 200 km/u
Ledig gewicht: 1.290 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Energielabel: C
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Het is een nette en comfortabele auto, deze Mazda CX-5. Hij heeft 84191 gelopen, de onderhoudsgeschiedenis is bekend. Een krachtige motor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. De stoelverwarming maakt het interieur snel behaaglijk op koude dagen. In deze Mazda profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.
Het complete geluidsspectrum van de hi-fi krijgt een extra boost door het high performance audiosysteem. Geniet van een ruime selectie digitale radiostations met de DAB-ontvanger. Het infotainmentsysteem bedient u met uw vingers of met uw stem, met dank aan de geïntegreerde stembediening. Selecteer uw reisbestemming en het full map navigatiesysteem brengt u snel waar u moet zijn. De auto is ook uitgevoerd met electronic climate control. Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. De elektronische systemen in deze Mazda helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. De cruise control houdt de snelheid constant. Dat is relaxt reizen! Ook lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en bagage afdekhoes zijn aan boord.
Zoals u mag verwachten van deze Mazda CX-5 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Bij een noodstop levert de Brake Assist automatisch nóg meer remkracht om de remweg te verkorten. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Mazda bovendien autonoom remsysteem en dodehoekdetectie.
Vanzelfsprekend leveren wij deze auto met Bovag Garantie. Een proefrit maken met deze Mazda CX-5? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.