Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G Comfort automaat met winterpakket en 19 inch lichtmetalen velgen : dealer onderhouden

€ 36.950,-

Bouwjaar 12-08-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.779 km
Deuren 5
Kenteken R-744-FF Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Mazda CX-5 2.0 SkyActiv-G Comfort automaat met winterpakket en 19 inch lichtmetalen velgen : dealer onderhouden


€ 36.950,-

Algemeen

Bouwjaar 12-08-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 16.779 km
Deuren 5
Kenteken R-744-FF Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 121 kW (165 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Hartgerink en Klomp B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Opaallaan 22
Postcode 2132 XT
Plaats Hoofddorp
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)23 - 5543838 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.h-klomp.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2021
Referentienummer: 116

Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 192 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 458 x 185 cm
Wielbasis: 270 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.454 kg
Laadvermogen: 581 kg
GVW: 2.035 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 12-08-2025

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
- Geldige APK
- RDW-leges 
- Hartgerink en Klomp Pakket (€ 895 meerprijs):
- Onderhoudsbeurt conform onderhoudsschema 
- Tenaamstellen
- Volle tank brandstof
- Minimaal 12 maanden apk 
- 12 maanden pechhulp in Europa
- 12 maanden BOVAG-garantie
- Wassen, professioneel poetsen & interieurreiniging
- Navigatie update (indien beschikbaar)
- Vervangend vervoer bij grote onderhoudsbeurt
- 10% korting op accessoires
- 10% onderhoudskorting (op volgende onderhoudsbeurt)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden)

De Mazda CX-5 staat bekend om de zeer fijne rijprestaties. De riante binnenruimte en soepele handgeschakelde transmissie maken deze auto tot een ideale auto. Deze Mazda is door de Comfort uitrusting voorzien van een ruime uitrusting en levert voldoende comfort. Kom langs en ervaar het zelf. Deze auto is volledig dealer onderhouden (aantoonbaar). Tevens zit de auto nog in de fabrieksgarantie tot 12-08-2025 of een riante 100.000 kilometer. Afhankelijk van wat het eerst wordt bereikt. Daarnaast is dit nog te verlengen met 2 jaar en 50.000 kilometer. 

U bent van harte welkom voor een proefrit of een vrijblijvende offerte. Wij werken met een aanvullende servicepakket à € 895,-. Dit houdt in een servicebeurt conform het schema met minimaal 12 maanden APK, 12 maanden Europese pechservice, 12 maanden BOVAG-garantie, volle tank brandstof, wassen, professioneel poetsen en interieur reinigen, vervangend vervoer bij grote onderhoudsbeurt, 10% korting op accessoires en 10% onderhoudskorting (op volgende onderhoudsbeurt). Ondanks onze grote zorg gedurende het samenstellen van deze advertentie kunnen er geen rechten worden ontleend aan het gepubliceerde.

Hartgerink en Klomp, partner in mobiliteit. Een bedrijf waar de wens van de klant nog steeds centraal staat. Op het gebied van aanschaf en onderhoud van mobiliteit kan bij ons praktisch alles, zolang het maar kenbaar is. Met meer dan 90 jaar ervaring weten wij precies wat goed is voor uw auto, bedrijfswagen of camper en wat wij u te bie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie